Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@04:47:06 GMT

در رشته تنیس رشد خوبی نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۱۷۴۹

در رشته تنیس رشد خوبی نداشته‌ایم

سرپرست فدراسیون تنیس گفت: با قدمت بالای ۷۰ ساله تاریخ فدراسیون تنیس کشور، رشد خوبی در این رشته ورزشی نداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  احمد نامنی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس استان اردبیل اظهار کرد: با قدمت بالای ۷۰ ساله تاریخ فدراسیون تنیس کشور، رشد خوبی در این رشته ورزشی نداشته‌ایم و امیدواریم این رشته را در کشور توسعه داده و جایگاه واقعی تنیس را در سطح آسیا و جهان ترسیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همگانی کردن رشته تنیس امری مهم و ضروری است و باید این رشته را به تمامی استان‌های کشور گسترش دهیم.

سرپرست فدراسیون تنیس با اشاره اقدامات به این فدراسیون برای توسعه ورزش تنیس بیان کرد: امسال ما برای اولین بار میزبان مسابقات بین‌المللی سطح A آسیا در جزیره کیش بودیم و همچنین کلاس مربیگری پیشرفته تنیس در تهران و کمپ تمرینی تیم تنیس ایران در کشور عمان را به صورت رایگان برگزار کردیم.

نامنی تصریح کرد: فدراسیون تنیس آماده اعزام مدرسان جهت برگزاری کلاس‌های پیشرفته مربیگری و داوری در تمامی استان‌ها است.

وی تشریح کرد: آموزش مربیان بسیار با اهمیت است و مربیان این رشته باید افرادی باشند که به صورت درست و اصولی مباحث را آموزش داده و ورزشکاران را پرورش دهند.

سرپرست فدراسیون تنیس آموزش گفت: در استان اردبیل با ضعف داور، مربی و ورزشکار روبرو هستیم که با قول مساعد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برای تأمین زمین و همراهی سرمایه‌گذاران، امیدواریم این رشته ورزشی در کنار سایر رشته‌ها توسعه پیدا کند.

گفتنی است؛ مهران متقیان با کسب هشت رأی از مجموع ۱۳ رأی اخذ شده، به عنوان رئیس جدید هیأت تنیس استان اردبیل برای ۴ سال انتخاب شد.

رئیس جدید هیأت تنیس استان اردبیل از بسط و گسترش ورزش تنیس، فعال کردن هیأت شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، استعدادیابی، تلاش برای راه‌اندازی و افتتاح زمین‌های جدید تنیس به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای رشته تنیس استان یاد کرد.

انتهای پیام/3463/777

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس رشد استان اردبیل فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، رباب ملایی، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند…

رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جز، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جز و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت. کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم را اجرا می‌کند.

کد خبر 6094878

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان