Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۱۵ سفیر کشورمان در کشورهای آسیایی برای بازدید از ظرفیت‌های استان به کرمان سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدعلی دهقان امروز در حاشیه بازدید سفرای ایران در کشورهای آسیایی از مجتمع مس اظهار داشت:  ۱۵ سفیر به استان کرمان سفر کردند، سفرایی که قرار است به‌زودی عازم کشورهای محل ماموریت‌شان از جمله بلژیک، پاکستان، آلمان، آفریقای جنوبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شوند که از این موقعیت استفاده کردیم شناختی نسبت به استان کرمان داشته باشند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: یک هدف از این بازدید این بود که هم جاذبه‌های گردشگری را از نزدیک ببیند و بتوانیم در جذب توریست از این ظرفیت استفاده کنیم و هم صادرات محصولات استان در بازارهای جهانی و ارتباط برای جذب سرمایه‌گذاران خارج ار کشور به ویژه ایرانیان علاقمند به سرمایه‌گذاری در کشور از طریق سفرا شناسایی و به مسئولان استان معرفی شوند.

وی ادامه داد: سفر این سفیران از روز سه‌شنبه از بم شروع شد و در جیرفت، ماهان و کرمان ادامه یافت و امروز هم در مس سرچشمه رفسنجان هستند و سپس عازم سیرجان خواهند بود و  امشب از طریق فرودگاه سیرجان به تهران برمی‌گردند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان آلمان پاکستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان

طرفداری| سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، فرید الدین نصریوف سفیر ازبکستان در ایران با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان از موزه افتخارات ورزشی سپاهان بازدید کرد. سفیر ازبکستان در جریان این بازدید که با همراهی مصطفی دولت‌یار مدیر دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان، اصلانی رئیس بخش کنسولی وزارت خارجه نمایندگی اصفهان و معاونت‌های فرهنگی و بین‌الملل باشگاه سپاهان انجام شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موزه به تمجید از این موزه و ورزشگاه نقش جهان پرداخت.

فرید الدین نصریوف همچنین در جلسه با مدیران و مسؤولان باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرد در آینده نزدیک زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین باشگاه سپاهان و برخی باشگاه‌های ازبکستان را فراهم کند.
 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشورهای آفریقایی هستیم
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است