Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@21:42:25 GMT

پرستاری جزو مشاغل پردرآمد دنیا است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۳۶۶۴

پرستاری جزو مشاغل پردرآمد دنیا است؟

آفتاب‌‌نیوز :

مریم حضرتی در جشن روز پرستار ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س)، گفت: خوشحالیم که روز پرستار با آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی که سال پرستار و ماما نام‌گذاری شده، مقارن شده است. در نامه آقای تدروس به وزرای بهداشت کشور‌های جهان، از مسئولین کشوری خواسته شده در حمایت از پرستاران و ماما‌ها به جهت گسترش پوشش همگانی خدمات سلامت در سطح جهان تلاش کنند؛ چراکه به کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با روند سالمندی در دنیا و بیان اینکه طی ۳۰ سال آینده ایران کشور پیری خواهد بود، ادامه داد: به همین دلیل طی ۱۰ سال آینده، پرستاری جزو پنج شغل برتر دنیا شناخته خواهد شد.

وی به اقدامات صورت گرفته در معاونت پرستاری با توجه به دستورات وزیر بهداشت اشاره و تصریح کرد: تکریم پرستاران بزرگترین اولویت ما در وزارت بهداشت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرستاری مشاغل پردرآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • وجدان بیدار دانشگاهیان جهان در مقابل نسل کشی غزه خروشید
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد