Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی می‌گوید در موضوع انتخاب بازیکن یا کنار گذاشتن بازیکن، سرمربی باید اختیار تام داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد آشوبی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به سوالی درباره اختلاف کالدرون با پیروانی توضیح داد:

من در بحث فنی منتقد آقای کالدرون هستم. باوجود صدرنشینی هم این انتقاد را دارم اما در این باره که چه بازیکنانی با چه خصوصیاتی در ترکیب تیم خواهند بود را سرمربی باید تصمیم بگیرد و پس از انتقال به مدیریت شکل رسمی می گیرد و بهتر است سایر عوامل به هیچ عنوان در مسئله ای صفر تا صد آن در اختیار سرمربی است، ورود نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد آشوبی پیشکسوت سرخ ها راجع به گابریل کالدرون اظهار داشت:

ایشان خوب نتیجه گرفتند و صدرنشین نیم فصل هستند و همه این ها در جای خود با ارزش است اما در سبک و نحوه بازی باتوجه به دست پر ایشان، انتظارات من را برآورده نکردند. من انتظار داشتم برنامه های متنوع تری در حمله توسط این تیم اجرا شود. بحث من اصلا هجومی بازی کردن یا دفاعی بازی کردن نیست بلکه روی تنوع راه های رسیدن به گل بحث دارم.

فرزاد آشوبی همچنین درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس گفت:

اگر اتفاقات نیم فصل یعنی واگذاری بازی مقابل مدعیان برای پرسپولیس رخ ندهد، به نظر من پرسپولیس این کیفیت را دارد که بتواند برای چهارمین قهرمانی هم مدعی باشد و این جام را به دست آورد.

فرزاد آشوبی درباره شانس تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:

در لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوت است و ما در مقابل تیم هایی قرار میگیریم که با اصول و برنامه ریزی پیش می‌روند. نمی‌خواهم پیش بینی کنم اما باتوجه به عملکرد آقای استراماچونی انتظار داشتم این تیم عملکرد جذابی داشته باشد اما باتوجه به جدایی ایشان، استقلال هم به نظرم شانس زیادی ندارد. باتوجه به بازیکنان و تیم های ما نباید انتظار نتایج مطلوب را داشته باشیم. ما هر سه چهار سال یک بار، به فینال رسیدیم اما این برای کشوری که چند سال دایه صدرنشینی در آسیا را داشت، اصلا خوب نیست‌.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گابریل کالدرون پرسپولیس تهران فرزاد آشوبی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)