Web Analytics Made Easy - Statcounter

فشار مسابقات در لیگ برتر به قیمت به خطر افتادن سلامتی بازیکنان تمام شده است. 

طرفداری- هری کین شاخص‌ترین مصدوم مسابقات روز چهارشنبه لیگ برتر بود ولی مصدومیت‌های بیشتری هم اتفاق افتاد.

به گزارش اسکای، مهاجم تیم ملی انگلیس پس از این که طی 11 روز 4 بار در ترکیب اصلی اسپرز قرار گرفت، در دیدار تاتنهام-ساوتهمپتون در سنت مری مصدوم شد و جای خود را به اریک لاملا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از کین، تانگوی اندومبله هم در دقیقه 25 به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده بود. بحران مصدومیت در بازی نیوکاسل-لسترسیتی هم رویت شد و خروج اجباری چهار بازیکن از زمین را به همراه داشت. دی آندره یدلین هم با وجود شکستگی انگشت دستش به بازی کردن ادامه داد. 

برد 2-1 استون ویلا مقابل برنلی هم دو مصدوم به همراه داشت؛ تام هیتون پس از تلاش در دقیقه 80 برای مهار کردن کریس وود، دیگر نتوانست روی پای خودش بایستد و در نتیجه جای خود را به اوریان نیلاند داد. این اتفاق 10 دقیقه پس از مصدومیت شدید وسلی رخ داد که ناشی از تکل بن می بود. در جریان بازی برایتون-چلسی، مصدومیت دن برن اتفاق افتاد؛ مصدومیتی که به گفته گراهام پاتر، شش الی هشت هفته برن را از میادین دور نگه خواهد داشت. 

واتفورد دیگر تیمی بود که از مصدومیت‌ها ضرر کرد. کیکو فمنیا در جریان برد 2-1 تیمش مقابل وولورهمپتون در دقیقه 60 به دلیل یک آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ تعویض شد. این مدافع 28 ساله در تک تک دقایق سه بازی تیمش در دوران کریسمس بازی کرده بود. و اما قبل از تقابل منچسترسیتی-اورتون در هفته بیست و یکم، برنارد در جریان گرم کردن خودش مصدوم شد. دیگر مصدوم روز گذشته، مامادو ساخو بود که در جریان تساوی 1-1 کریستال پالاس و نوریچ نتوانست بیش از 45 دقیقه درون زمین دوام بیاورد. باید دید آیا دو تیم شفیلد یونایتد و لیورپول می‌توانند هفته را به سلامت به پایان برسانند یا این سیل مصدومیت‌ها آن‌ها را هم درگیر خودش می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت

جدال دو تیم الوحده و الامارات در هفته بیست و یکم لیگ امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت.

نوراللهی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

الوحده در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده تا سرمربی کروات تیم در آستانه اخراج باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم