Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:25:01 GMT

افتتاح دو کانون آموزشی پرورشی در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۶۶۳۷

ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح دو کانون آموزشی پرورشی و یک سالن اجتماعات در شهرستان اندیمشک خبر داد.

علی قربانی در آیین افتتاح این پروژه‌ها که امروز ( ۱۲ دی) در اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت همه جانبه استاندار بیش از ۵۰۰ پروژه آموزشی در حال اجرا هستند که شامل بیش از ۲ هزار کلاس درس در سطح استان می‌شود و بیش از ۸۶۰ کلاس درس در مهر ماه سال جاری به بهره برداری رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته قول داده بودیم که این تعداد کلاس‌ها به هزار کلاس برسند و در اینجا اعلام می‌کنیم که تعداد کلاس‌ها از مرز هزار و ۳۰۰ کلاس تا بهمن ماه سال جاری عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات مدرسه سازی در استان نسبت به سال‌های گذشته بیش از سه برابر شده است، افزود: تا فروردین ماه سال آینده نیز همه مدارس کانکسی برچیده خواهند شد و درصدد جمع آوری مدارس سنگی هستیم‌. همچنین طرح خرید تجهیزات سرمایشی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان ادامه داد: در اندیمشک در سه سال اخیر بیش از ۴۰ پروژه آموزشی افتتاح شدند که بیش از ۱۷۰ کلاس درس را در بر می‌گرفت و ۱۸ پروژه فرهنگی نیز به بهره برداری رسید. چند پروژه جدید آموزشی نیز مصوب شده‌اند که با سرعت خوبی در حال اجرا هستند.

به گزارش ایسنا، قربانی بیان کرد: امروز دو کانون پرورشی شهید باهنر و شهید رجایی که هر کدام بیش از۴۳۰ متر مربع زیربنا دارند و با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان، افتتاح شدند. محل تامین اعتبارات ساخت این دو پروژه از اعتبارات ملی است. همچنین سالن اجتماعات شهید قاسم زاده با گنجایش بیش از ۳۵۰ نفر با زیربنای بالغ بر ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان احداث شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ابتدا پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیک انجام می‌شود پس از آن خانواده‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده، مستندات لازم را به مدرسه برده و به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی مدارس باید همراهی کنند

وی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی و ایجاد مشکلاتی در فصل ثبت‌نام به دلیل محدوده‌بندی مدارس بیان کرد: محدوده بندی جغرافیایی در بسیاری از مناظق کشور مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند برای برخی مدارس خاص که در مرز بین مناطق آموزشی قرار دارند طی هماهنگی با استان‌ها مقرر شد که همراهی لازم با خانواده‌ها انجام شود و تا یک شعاع خاصی از مدرسه امکان ثبت‌نام خارج از محدوده وجود داشته باشد.

ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام که به استان‌ها ابلاغ شده است، تسهیلگری درباره محدوده جغرافیایی به صورت شعاعی از مدرسه تأکید شده است.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از دانش آموزانی که والدین آنان هردو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، بلامانع است و  ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و دریافت کارنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست