Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریست‌های ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیام آورده است: بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد.   بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا  تبدیلا   دست جنایتکار آمریکای خونخوار بار دیگر به خون بزرگمردی از مردان صالح خدا آلوده شد و سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی که سراسر عمر شریفش را وقف مجاهدت، حراست و پاسداری از امنیت اسلام کرده بود در حمله‌ی تروریستی امریکای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسید.   این سرباز ولایت و امت و مجاهد فی سبیل الله و پاسدار شجاع امنیت ایران و منطقه که سالهای متمادی در راه اعتلای کلمه الله و دفاع از کیان انقلاب و سرزمینهای اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بود به آرزوی دیرینه اش یعنی فیض عظیم شهادت رسید.   اینجانب شهادت این فرزند شجاع ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید تسلیت و تبریک میگویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت میکنم.   بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.   وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سرتیپ امیر حاتمی   انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

کد خبر 847458 منبع: مشرق برچسب‌ها لبنان خبر ویژه شهید لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟