Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:11:28 GMT

۳ دانشگاه علوم پزشکی مجوز پارک علم و فناوری گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۹۱۹۲

۳ دانشگاه علوم پزشکی مجوز پارک علم و فناوری گرفتند

دکتر حسین وطن پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حوزه سلامت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، اصفهان و مشهد مجوز پارک علم و فناوری خود را از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی دریافت کردند.

وی افزود: ۱۰ دانشگاه مناطق آمایشی ۱۰ گانه علوم پزشکی نیز برنامه ریزی کرده اند که پارک علم و فناوری در مناطق ۱۰ گانه آمایشی راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت اظهار داشت: برای اینکه دانشگاه های علوم پزشکی در چرخه زیست بوم دانش و فناوری حضور داشته باشند و بتوانند تمام نیازهای این چرخه را تامین کنند، نیاز به پارک های علم و فناوری دارند.

وی گفت: اکنون مراکز رشد برای استقرار و صندوق های حمایت از علم و فناوری برای تسهیلات و پارک های علم و فناوری برای به ثمر رساندن محصولات دانش بنیان مورد استفاده هستند که باید مور توجه قرار گیرند.

وطن پور اضافه کرد: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، کرمانشاه و اهواز درخواست داده اند که مجوز پارک علم و فناوری را دریافت کنند که امیدواریم با همکاری پارک های علم و فناوری وابسته به دانشگاه های وزارت علوم بتوانیم یک هم افزایی در این زمینه داشته باشیم.

کد خبر 4813645

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی فناوری سلامت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان آزمون دستیاری آموزش پزشکی محمد مهدی طهرانچی دانشگاه تهران دانشگاه جامع علمی کاربردی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس