Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مردم نوع دوست گیلان در سال جاری 9 میلیارد و 928 میلیون و 300هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده اند که این موضوع تحقق صد درصدی برنامه های عملیاتی در حوزه صدقات را به دنبال داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا از رشت عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمکهای مادی و معنوی مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان گفت : یکی از راه های مؤثر در کاهش فقر پرداخت صدقه و زکات است که گیلانیان همواره به این مهم به خوبی جامه عمل پوشانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری مردم نوع دوست گیلان 9 میلیارد و 928 میلیون و 300هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده اند افزود : این کمک ها از طریق 272 هزار و 715 صندوق صدقه در سطح استان جمع آوری شده که برای بالغ بر 225 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است .
 اهرابی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار می توانند علاوه بر پرداخت صدقه از طریق صندوق صدقات از روش های الکترونیکی با شماره گیری کد *8877*013# هم  می توانند صدقه خود را به صورت روزانه پرداخت کنند تصریح کرد : گیلانیان در 9 ماهه سال جاری 300میلیون تومان از طریق صدقه پیامکی یا همان روش الکترونیکی پرداخت صدقه به محرومان کمک کرده اند.
وی با اشاره به تحقق صد درصدی برنامه های عملیاتی در حوزه صدقات گفت : این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به مجموعه کمیته امداد است که باید تلاش شود تا اعتماد و مشارکت عمومی در حوزه کمک به نیازمندان بیش از گذ.شته افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گیلان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند