Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام محمد جواد جعفری، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(۲۳احزاب)(بانهایت تأسف و تأثر، شهادت ناجوانمردانه سرباز شجاع و دلیر اسلام و انقلاب، سردار و سرلشکر رشید و سرافراز حاج قاسم سلیمانی(رحمه الله علیه)را به منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم و رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران و همه رزمندگان جهان اسلام خاصه جبهه همیشه مقاوم مقاومت تسلیت و تبریک عرض مینماییم.

بدون تردید این جنایت بزرگ و واحمقانه ناشی از عدم شناخت ظرفیت‌های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران بوده که توسط این سردار سرافراز اسلام وهم رزمانش ایجاد شده بود قطعا قطره قطره خون این سرداران همیشه سرافراز باعث تقویت قدرت  منطقه جبهه مقاومت و متحدتر شدن این جبهه اسلام  خواهدشد و باتوکل برخداوند جبار و قهار و بامدد گرفتن از خون این سرداران سرافراز درسی عبرت آموز و پشیمان کننده به این دشمن ملعون و تروریست پررو خواهند داد و همه ملت ایران و مظلومان عالم منتظر سخت ترین پاسخ از سوی سربازان و سرداران بزرگ جبهه مقاومت می باشند. إن شاءالله

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد حوزه هاي علميه خواهران شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود