Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی حامی مسلمانان و مظلومان بود، گفت: سردار سلیمانی نماد مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امروز(14 دی) در مراسم بزرگداشت شهادت سپبهد قاسم سلیمانی در در مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان، گفت: عاملان ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی پاسخی سختی را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سلسله اظهار داشت:  این شهید فکری جز حرکت در مسیر عزت اسلام و مسلمین نداشت و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود.

 

وی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی به دست شقی ترین افراد یعنی آمریکای ملعون، پیامی الهی و نشانه ای عظیم برای حرکت در مسیر مبارزه با ظالمان و دفاع  از مظلومان دانست.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: سپهبد سلیمانی یکی از محبوب ترین چهره های انقلاب اسلامی بود که در دل عموم مردم جای داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی  پیامی الهی و نشانه ای عظیم برای حرکت در مسیر حق و حقیقت است.

 

امام جمعه سلسله با بیان اینکه  نیاز امروز کشور یعنی تقویت همگرایی و همدلی و وحدت است، افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بستر تقویت وحدت در جامعه است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ملت عزیز ایران داغدار فرزند برومند خود است، افزود: در سایه تقویت وحدت و بصیرت در جامعه، ایران اسلامی می تواند با یاری پروردگار و و خون پربرکت شهدا، بیش از پیش دشمنان را مقهور قدرت ملی خود نماید.

 

آیین بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مردم و مسئوولان در مسجد امام سجاد(ع) شهرستان سلسله برگزار شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی نماز جمعه شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی انتقام وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه