Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:29:26 GMT

تبدیل چوب و سرشاخه هرس درختان تهران به بیوکمپوست

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۸۸۵۰

تبدیل چوب و سرشاخه هرس درختان تهران به بیوکمپوست

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تبدیل چوب و سرشاخه هرس شده به بیوکمپوست (کمپوست گیاهی) و استفاده در فضای سبز شهر تهران خبر داد. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مجتبی یزدانی در بازدید از مرکز دپوی چوب و سرشاخه هرس شده در مناطق (1،4،18،22) با ذکر این نکته که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط این معاونت و در راستای کاهش میزان پسماند حجیم انتقالی به مجموعه آرادکوه دیگر چوب و سرشاخه درختان به مجموعه آرادکوه منتقل نمی‌شود، گفت: بنابراین چوب و سرشاخه درختان توسط پیمانکار مربوطه از مناطق 22 گانه جمع‌آوری و به محل‌های تعیین شده از سوی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران به 5 منطقه (1،4،15،18،22) منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چوب و سرشاخه هرس شده درختان به منظور استفاده بهینه و مجدد از تمام بقایای گیاهی حاصل از هرس زمستانه درختان از مناطق شهر تهران جمع‌آوری و پس از تبدیل آن به چیپس جهت تبدیل به بیوکمپوست (کمپوست گیاهی) و استفاده در فضای سبز شهر تهران به منطقه 18 تحویل می‌شود.

یزدانی تاکید کرد: بیوکمپوست تهیه شده از لحاظ ارزش غذایی برای خاک و عملکرد بهتر آن در احیای بافت خاک از ارزش بسیار بالایی برخوردار است که با تدبیر شهرداری تهران استفاده مجدد از سرشاخه منجر به استفاده از این کودها در فضای سبز شهر تهران خواهد شد.

تمهیدات شهرداری تهران برای حفاظت از شاخه‌های درختاناحتمال جدید درباره خشک‌شدن درختان چیتگر؛ پای مأموران تعدیل‌شده در میان است؟قطع‌کنندگان درختان الهیه بازداشت شدندواکنش شهرداری تهران به انتشار ویدئوی قطع درختان خیابان ولیعصر

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه مسافر خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه نفر مسافر این پراید خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰:۰۰ امروز چهارشنبه در تماس با سامانه ۱۲۵ از واژگونی خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین_ تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱ و ۳ در محل حاضر شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند، در این واژگونی دو زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 749762

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج