Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@15:56:07 GMT

آخرین اخبار تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۹۸۲۴

آخرین اخبار تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد سلیمانی

خبرگزاری تسنیم: در جریان حمله به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه شهید ابومهدی المهندس معاون نیروهای الحشد الشعبی، سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار شهید هادی طارمی، سروان پاسدار شهید وحید زمانیان و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است پیکر مطهر شهدا پس از انتقال به ایران در اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان تشییع شود که جزئیات مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش به شرح زیر است.

جزئیات تشییع پیکر پاک سرداران شهید جهان اسلام در اهواز

مراسم تشییع سرداران شهید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فردا یکشنبه 15 دی ماه از ساعت هشت صبح از میدان مولوی به سمت خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

میدان مولوی، خیابان امام موسی صدر، پل شهید علم الهدی، خیابان سلمان فارسی و چهارراه سلمان فارسی مسیر اصلی تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در اهواز است.

مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در مشهدمقدس

مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم رزمانشان فردا، یکشنبه 15 دی ماه، ساعت 12 از میدان 15 خرداد مشهد آغاز خواهد شد.

تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در تهران

مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی ساعت 7:30 شب در مصلی تهران برگزار می‌شود و مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر مطهر این شهید از ساعت 8 صبح دو شنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری تشییع پیکر شهدا در شهر قم

مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان دوشنبه 16 دی ماه ساعت 14 تا 16 در حرم حضرت معصومه(س) در شهر قم برگزار می‌شود.

مکان تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در کرمان

به دلیل پیش‌بینی میلیونی حضور عزاداران تشییع پیکر مطهر سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در کرمان مکان تشییع پیکر حاج قاسم از مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان تغییر کرده است.

قرار بود مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی صبح سه‌شنبه از مصلی کرمان به سمت چهارراه کاظمی و در نهایت به سمت گلزار شهدا انجام شود اما به دلیل پیش‌بینی میلیونی حضور عزاداران مکان آغاز تشییع پیکر مطهر سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه به میدان آزادی شهر کرمان تغییر کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم