Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم اصفهان در میدان امام (ره) به منظور بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجمعی باشکوه و عظیم داشتند؛ همه آمده بودند، کودک و نوجوان، زن و مرد، پیر و جوان. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مردم ولایت مدار اصفهان از ظهر امروز با حضور در میدان امام (ره) اجتماعی بزرگ و به یادماندنی را رقم زدند و حماسه‌ای دیگر آفریدند، حماسه‌ای که باری دیگر به دشمنان نشان داد که مردم ایران با هم متحد، یکدل و یک زبان هستند و آنها هرگز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمع بی نظیر مردمی در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت و همه مردم، پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد و دسته‌جات عزاداری، بسیجیان و دانش آموزان و خانواده‌ها در این اجتماع بزرگ حضور پر شوری داشتند.

جمعیت آنقدر گسترده و زیاد بود که در تصور دشمنان انقلاب نمی‌گنجد، مردم ایران و اصفهان با سر دادن شعارهایی دندان شکن به دشمن نشان دادند که انتقام بزرگ مرد انقلابی‌شان را خواهند گرفت و راه او و تمام شهدا را ادامه خواهند داد.

پیام تسلیت پیشوای مذهبی ارامنه جنوب ایران در پی شهادت سردار پرافتخار قاسم سلیمانیفرمانده سپاه اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم: آمریکا مطمئن باشد ‌‌جبهه مقاومت انتقام خون شهید سلیمانی را می‌گیرداعلام آمادگی مردم و هیئت‌های مذهبی اصفهان برای شرکت در تشییع شهید سلیمانی

امروز مردم اصفهان باری دیگر حضور پر شور، گسترده و کم نظیر خود را به نمایش گذاشتند و به دشمنان نشان دادند که اتحادشان پس از این نیز محکم‌تر شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را از پای دربیاورد.

صحنه‌هایی از این اجتماع پرشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/164/ت

R41346/P/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه