Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواندن داستان برای همه گروه‌های سنی جذابیت زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نوین زبان، با خرید کتاب داستان انگلیسی شما این جذابیت را به دنیای یادگیری زبان انتقال می‌دهید. هنگامی‌ که شما به داستانی گوش می‌دهید یا داستانی را می‌خوانید، علاوه‌ براینکه محتوای آن شما را همراه خود می‌کند، لغات جدیدی را هم یاد می‌گیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغاتی که در متن می‌توانند معانی متفاوتی داشته باشند یا در جایگاه‌های مختلف جمله شکل‌های دیگری به خود بگیرند.

از آنجایی‌ که داستان کشش خود را دارد، شما بدون اینکه خسته شوید ساعت‌ها دردنیای لغات و دستورزبان گشت‌وگذار می‌کنید و از یادگیری زبان حوصله‌تان سر نمی‌رود. با خرید کتاب داستان ‌انگلیسی، با دنیای قصه‌ها همراه می‌شوید و به‌دنبال این هستید که صفحه به صفحه کتاب داستان انگلیسی را بخوانید و از وقایع مطلع شوید و همراه آن مهارت زبان انگلیسی خود را افزایش دهید.

با خرید کتاب داستان انگلیسی، مهارت‌های زبان انگلیسی‌تان را هدفمند ارتقا دهید.

چرا خرید کتاب داستان انگلیسی را توصیه می‌کنیم:

لغات جدید را یاد می‌گیرید، مخصوصا وقتی که کلیدواژگان مدام در متن تکرار می‌شود.

متوجه می‌شوید که لغات چطور در متن و جمله در کنارهم قرارمی‌گیرند و معنی پیدا می‌کنند.

با خرید کتاب داستان انگلیسی همراه با صوت می‌توانید از ریتم، بالا و پایین‌شدن صدا در ادای جملات مختلف، تاکیدها و ... آگاه‌ شوید و مهارت‌های شنیداری و گفتاری تان را هم بالا ببرید.

با درک صحیح از فرهنگ انگلیسی می‌توانید قدرت حدس خود را از سایر متون هم بالا ببرید. برای همین در آزمون‌های زبان هرچقدر بیشتر متن خوانده باشید با ساختار فرهنگی متن‌ها آشناتر خواهید بود و می‌توانید بسیاری از موقعیت‌ها را حدس بزنید.

معمولا با خرید کتاب داستان انگلیسی و خواندن آن، قدرت تخیل به زبان دیگر فعال می‌شود و شما در ذهنتان با زبان انگلیسی صحبت خواهید کرد. به این ترتیب کم کم از استفاده زبان فارسی برای فهم زبان انگلیسی بی‌نیاز خواهید شد.

داستان‌های طبقه‌بندی شده انگلیسی با تنوع موضوعی برای هر زبان‌آموزی جذاب و مفید خواهد بود

خرید داستان انگلیسی طبقه بندی شده

لطف خواندن کتاب‌های داستان به این‌ است که بتوانید آن را بفهمید. اگر بخواهید مدام در بین کلمات سرگردان باشید و منظور متن را متوجه نشوید، علاقه خود را به خواندن داستان انگلیسی از دست می‌دهید. کتاب‌های داستان انگلیسی که به صورت آموزشی منتشر می‌شوند، این نیاز زبان‌آموزان را در نظر گرفته‌اند و در سطح‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند. با خرید کتاب داستان‌انگلیسی در سطح زبان خودتان می‌توانید هم داستان را بفهمید و هم لغات جدید را یاد بگیرید. مطمئنا منظور این‌ نیست که با خرید داستان انگلیسی همه آن را متوجه شوید بلکه باید تا حدود زیادی تقریبا شصت تا هفتاد درصد متن را متوجه شوید. بعد از آن که در سطح خودتان پیشرفت خوبی کردید، خرید کتاب داستان انگلیسی سطح‌های بالاتر را امتحان کنید. از اینکه متن را کامل نمی‌فهمید نترسید، با کمی تلاش می‌توانید تمام متن را متوجه شوید. خرید داستان انگلیسی همچنین شما را با داستان‌های معروف جهان آشنا می‌کند. چرا که برای جذابیت بیشتر کتاب‌های آموزشی زبان‌انگلیسی از رمان‌های مطرح جهان کمک گرفته‌اند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوین زبان کتاب داستان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز

نویسنده کتاب «نقاشی قشنگ» درباره اقتضائات نگارش ادبیات دینی گفت: ساده‌نویسی و ساده‌سازی مفاهیم دینی برای مخاطب امروزی بسیار لازم و کاربردی است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) به نویسندگی لعیا اعتمادی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار کتاب‌های کودک و نوجوان شد. این اثر یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است. نویسنده کتاب حاضر داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد» نوشته که در کتاب عیون اخبار‌الرضا ذکر شده است.

اعتمادی درباره تجربه نوشتن داستان «نقاشی قشنگ» بر اساس یک متن دینی گفت: نوشتن این دست از داستان‌ها نشان می‌دهد که می‌توان آثار دینی را مطابق با شرایط جامعه امروز برای نسل کودک و نوجوان روایت کرد.

این نویسنده درباره ماجرای کتاب حاضر یادآور شد: ماجرای داستان «نقاشی قشنگ» در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین، کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود و... . پایان کتاب نیز تلاش شده است براساس حدیثی از امام رضا(ع) نتیجه رفتار شخصیت‌های داستان به مخاطبان واگذار شود.

"اسوه"های زندگی را با این کتاب بشناسیم

اعتمادی به اقتضائات امروز برای نوشتن کتاب ویژه نسل جدید اشاره و اضافه کرد: مخاطبان امروز ما بخصوص کودکان با فضاهای زیادی روبه‌رو هستند؛ بنابراین فکر می‌کنم نوشتن داستان‌های مذهبی با حجم کم باعث می‌شود کتاب با اقبال بیشتری برای خوانده شدن توسط مخاطبان روبه‌رو شود. نوشتن داستان‌های مذهبی بخصوص داستان درباره زندگی و سیره ائمه(ع) به قلم نویسنده بستگی دارد؛ اما ساده‌نویسی و ساده‌سازی مفاهیم دینی برای مخاطب امروزی بسیار لازم و کاربردی است.

اعتمادی که فقط همین یک داستان را در مجموعه «یک قصه یک حدیث» از خود به یادگار گذاشته است، درباره ارتباط نویسنده با تصویر گر اثر، گفت: در کتاب «نقاشی قشنگ» تا حدودی تعامل با تصویرگر داشتم ؛البته به طور غیرمستقیم. به این صورت که در طول کار تصاویر به طور فرم به فرم برایم فرستاده می‌شد. ارتباط بین تصویر گر و نویسنده منجر می‌شود که ارتباط بهتری بین متن و تصویر در اثر ایجاد شود.

کتاب «نقاشی قشنگ» به قلم لعیا اعتمادی و تصویرگری حدیث جزایری به تازگی از سوی کتاب‌های پروانه (گروه کودک و نوجوان به‌نشر) در 24 صفحه مصور رنگی، شمارگان دو هزار نسخه و به بهای 40 هزار تومان منتشر شده است. این کتاب برای نخستین‌بار در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیلتس چیست؟
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان