Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مهدی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طلاب و روحانیون ورامین مانند دیگر اقشار مختلف مردم ایران در ماتم شهادت سردار سلیمانی عزادار هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور گسترده طلاب و روحانیون در آئین گرامیداشت سردار سلیمانی، آئین یادبودی برای این سردار رشید اسلام در شهرستان ورامین برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین از تجمع علما، طلاب و اقشار مختلف مردم ورامین به مناسبت شهادت سردار دل‌ها سپهبد سلیمانی و سردار ابو مهدی مهندس در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم برای روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در ورامین خیابان شهیدرجایی، حوزه علمیه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

محمودی خاطرنشان کرد: پس از شهادت این مجاهد بزرگ اسلام اکنون تمامی مسلمانان دنیا منتظر هستند دست انتقام خداوند طومار کشورهای سلطه گر را در هم بپیچد.

وی حضور مردم را در مراسم‌های یادبود شهید سلیمانی مطالبه گری مردم برای عدم پایمال شدن خون شهدا و تشکر مردم از شهدا عنوان کرد.

گفتنی است بامداد جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

کد خبر 4816516

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه ورامین ورامین قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز مشهد گرگان بیرجند شهرکرد آلودگی هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

دریافت 205 MB

کد خبر 6096375

دیگر خبرها

  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه