Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آلمان از قصد خود برای انجام مذاکرات با مقامات ایران به منظور آرام سازی اوضاع خبر داد.

اخبار سیاسی- بر اساس این گزارش، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که برلین قصد دارد به منظور آرام سازی اوضاع با مقامات ایران وارد مذاکره شود.

گفتنی است که پنج شنبه شب گذشته پهپادهای آمریکایی در اقدامی خصمانه و تجاوزکارانه فرودگاه بغداد را هدف قرار دادند که در این حادثه سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از فرماندهان حشدشعبی به فیض شهادت نائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر بسیاری در آمریکا از اقدام دولت ترامپ در حمله موشکی به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، انتقاد کرده و این اقدام را باعث تشدید تنش‌ها و در خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه عنوان کرده بودند.

ایران گفته است که قطعاً به این حمله خصمانه آمریکا پاسخی سخت و دردناک خواهد داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه آلمان مقامات ایران حاج قاسم سلیمانی حشدشعبی حمله موشکی آلمان ایران مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد