Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:16:36 GMT

دانش‌آموزان قلعه‌گنج عزادار سردار مقاومت شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۸۶۴۵

دانش‌آموزان قلعه‌گنج عزادار سردار مقاومت شدند

 آیین سوگواری فرزندان قلعه‌گنج برای سردار شهید سپهبد سلیمانی امروز (یکشنبه) در مدرسه علقمه این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معلمان، دانش‌آموزان و مدیران ادارات برگزار شد.

سعید احمدی مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج در حاشیه ی این مراسم گفت: خبر شهادت سرباز فداکار اسلام، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توسط آمریکای جنایتکار در فرودگاه بغداد بار دیگر پرده از چهره دشمنان ملت ایران برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سنگینی غم این حرکت تروریستی بر قلب و روح ملت ایران، اضافه کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، شجاعت و ولایت پذیری و نمونه‌ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود.

مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج بیان داشت: این برنامه‌های فرهنگی با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و صیانت از میراث گران‌بهای شهدای والامقام و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت و اخلاص و ایثار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی شده است.

وی قرائت پیام مقام معظم رهبری در صبحگاه مدارس، برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، فضا سازی محیط مدارس و ادارات با پرچم مشکی، طنین انداز کردن صدای مرگ بر آمریکا را از دیگر ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدارس قلعه‌گنج عنوان کرد.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

 بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و جمعی از همراهان، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام آمریکا به وی اعلام شد.

مراسم تشییع و وداع با سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی روز سه شنبه هفته جاری در کرمان برگزار و پیکر مطهر این شهید والا مقام در گلزار شهدای شهر کرمان در کنار همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.

برچسب‌ها قلعه گنج ایثار و شهادت جیرفت قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج ایثار و شهادت جیرفت قاسم سلیمانی دونالد ترامپ قلعه گنج ایثار و شهادت جیرفت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد