Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکیل صف های طولانی در جایگاه سوخت شهر "سیرکان" شهرستان سراوان باعث شد تا اهالی خواستار ساماندهی آشفته بازار بنزین در منطقه شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون،این روزها اگر به شهرهای سراوان، سیب و سوران و ایرانشهر قدم بگذارید شاهد ترافیک های عظیمی در جایگاه های سوخت می شوید که این امر گلایمندی های زیادی را از سوی شهروندان به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ماه های اخیر نیمی از عمر رانندگان خودروهای سنگین و سبک در برخی از شهرستان های استان سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرستان سیب و سوران و سراوان در صف دریافت سوخت به هدر می رود.

همچنین برخی از اهالی شهر سیرکان بخش مرزی بم پشت شهرستان سراوان خواستار نظارت کافی و تدابیر موثر جهت کاهش صف های طولانی و رفع ترافیک ایجاد شده در حاشیه جایگاه سوخت در این شهر شدند.

بلوچ زهی یکی از اهالی شهر سیرکان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه صف های طولانی نارضایتی عموم مردم را به دنبال داشته است، افزود: تشکیل صف های طولانی در جایگاه های سوخت شهرستان سیب و سوران حاصل بی برنامگی مسئولین این شهرستان است.

وی گفت: دریافت بنزین در این شهر به معضل بزرگی تبدیل شده که از مسئولین و دستگاه های نظارتی انتظار می رود هر چه سریعتر جهت رفاه حال شهروندان این آشفته بازار را سامان بخشند تا منجر به رضایت عموم مردم شود.

کاهش سهمیه سوخت عامل بروز مشکلات

سپاهیان، بخشدار سیرکان در این راستا به خبرنگار ما گفت: جهت کاهش صف های طولانی بنزین در این شهر طرح زوج و فرد در حال اجرا است.

وی افزود: عدم دریافت سوخت به صورت روزانه منجر به تشکیل صف های طولانی در این منطقه شده که هر یک روز در میان 30 هزار لیتر بنزین به این شهر اختصاص یافته است.

بخشدار سیرکان با اشاره به اینکه درخواست افزایش بنزین جهت کاهش صف های طولانی را داده است، ادامه داد:  بیشتر خودروهای این منطقه وانت است که با توجه به افزایش سهمیه سوخت خودرو ها از سوی دیگر منجر به ایجاد صف های طولانی در پمپ بنزین شهر شده است.

سپاهیان تصریح: سهمیه سوخت شهر سیرکان از 28 تانکر در ماه به 15 تانکر کاهش یافته که مشکلات زیادی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در منزل شهید معصوم زاده، با خانواده معظم ایشان دیدار نمود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.   وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.   غلامحسین عماری گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.   وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه‌ای همگانی است

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟