Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگ املای متفاوت با موضوع قدرشناسی از سردار سلیمانی در دبستان شهید مصطفی خمینی (ره) شهر اردکان اختصاص یافت.

به گزارش مشرق، معلم کلاس چهارم دبستان پسرانه شهید مصطفی خمینی (ره) اردکان در اقدامی جالب و ابتکاری به شاگردانش املای قدرشناسی برای شهیدی که نور چشم ولایت و ذوالفقار حیدر بود، می‌دهد.

ببینید: عکس/ اقدام زیبای دانش آموزان برای حاج قاسم عکس/ ابتکار دانش آموزان دختر در پاسداشت حاج قاسم

مریم بخشی در این خصوص گفت: دیشب، املای شب دخترم را به کلماتی در مورد سردار سلیمانی اختصاص دادم فکر کردم این طرح را برای کلاس تدریس دانش‌آموزانم نیز ارائه کنم و زنگ املای امروز را با موضوع قدرشناسی و فداکاری اختصاص دادم چراکه حالا همه ما یک شهید سلیمانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان اظهار داشت: هدف از این کار، سنجش یا ارزشیابی نیست بلکه بزرگداشت یاد سردار شهید است به همین خاطر طراحی برگه املا را نیز در منزل انجام دادم و برگه‌ها را به تصویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کردم تا همیشه در ذهن دانش آموزان ماندگار شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی شهید سردار سلیمانی اردکان قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر