Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- حسام منظور بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه مجازی خود خطاب به دونالد ترامپ نوشت: آقای ترامپ شما در جایی اظهار کرده‌اید ایرانیان هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند! به شما توصیه می‌کنم تاریخ این سرزمین را بخوانید تا بدانید ایران،‌ سرزمین پهلوانان و شهریاران جهان‌گشاست.

حسام منظور، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه مجازی خود در اینستاگرام امروز، پیامی به منظور شهادت سردار قاسم سلیمانی و جنایت آمریکا بدین مضمون منتشر کرد: «آقای ترامپ! شما احتمالا تاریخ را به درستی مطالعه نکرده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
البته بعید می‌دانم در زمینه‌های دیگر هم مطالعات زیادی داشته باشید، این فقر را می‌توان از  ادبیات شما به راحتی دریافت کرد.
در جایی اظهار نموده‌اید ایرانیان هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند! به شما توصیه می‌کنم تاریخ این سرزمین علی الخصوص تاریخ جنگ‌های ایران و روم را بخوانید تا بدانید ایران، سرزمین پهلوانان و شهریاران جهانگشاست. البته ایرانیان خصایص دیگر نیز دارند و آن منش جوانمردی است، خصلتی که شما از آن بی‌بهره‌اید و بزدلانه به جای رودرویی در میدان‌ها، شخصیت‌ها را ترور می‌کنید.
اگر در تاریخ ایران شکستی هم بوده به دلیل همین منش جوانمردی است. ایرانیان همیشه از روبرو و در میدان نبرد بوده، البته من برعکس شما به خواندن تاریخ علاقه مندم و تاریخ آمریکا را به دقت خوانده‌ام و می‌دانم تاریخ جنگ‌های شما پر از کشتارهای ناجوانمردانه است، قتل عام مردم بی دفاع درسدن و هامبورگ با بمب‌های ناپالم در پایان جنگ جهانی فقط برای زهرچشم گرفتن از مردم آلمان در حالیکه سرنوشت جنگ مشخص شده بود، قتل عام هسته‌ای مردم ژاپن، قتل عام مردم ویتنام با انواع سم‌های شیمیایی، کشتن مرد بی دفاع در افغانستان و عراق، همکاری در اعدام ناجوانمردانه ارنستو چه گوارا در بولیوی و سایر مبارزین جهان و همراهی در اشغال غیر قانونی ایران در پایان جنگ جهانی دوم علی رغم اعلام بی طرفی ایران و همراهی با صدام در ریختن خون صدها هزار جوان برومند ایرانی در دوران جنگ و کلکسیونی از کشتار مردم غیر نظامی و کودتا در سراسر دنیا و دهها مورد دیگر. 
باز هم شما را دعوت می‌کنم به مرور تاریخ، قطعا تاریخ درس‌های بسیار برای همه ما خواهد داشت.     فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسام منظور سردار سلیمانی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق

على ضیاءالدینی شهردار زرند درآئین کاشت این درختان که همزمان با سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد، گفت:کاشت این درختان که نماد «مقاومت» می‌باشند به شکرانه تحقق وعده صادق» و اعلام همبستگی با مردم مقاوم و مظلوم غزه و ادای احترام به شهدای مظلوم این سرزمین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد. 

وی افزود: زیتون نماد صلح و مقاومت است و یادآور مقاومت مردم غزه برای پس گرفتن سرزمین خود از دست رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کنند.

عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین و بمباران اخیر غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع گفت: مقاومت مردم غزه حاصل پاگرفتن تفکر انقلاب اسلامی بود که مردم این سرزمین روی پای خود ایستاده و با تمام توان به مقاومت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: با این مقاومتی که در سرزمین غزه به راه افتاده، شک نکنید که وعده صالح امام راحل به حقیقت خواهد پیوست و اسرائیل ماندنی نخواهد بود.

 کاشت این درختان در محل باغ چاه اب شماره ۶ شهرداری زرند که در روز‌های گذشته با تلاش عوامل سختکوش سازمان فضای سبز حوزه معاونت خدمات شهرداری زرند مهیا و آماده شده بود، اجرایی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • نیروگاهی که ایرانیان در سریلانکا ساختند!