Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@21:22:39 GMT

واکنش خالد شفیعی به احتمال سقوط سایپا

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۶۴۹۹

واکنش خالد شفیعی به احتمال سقوط سایپا

مدافع تازه وارد سایپای تهران ابراز امیدواری کرد بتواند برای این تیم بازی های خوبی انجام بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خالد شفیعی درباره پیوستنش به سایپای تهران عنوان کرد:

بعد از اتفاقاتی که اول فصل برایم افتاد و نتوانستم در لیگ برتر بازی کنم، ترجیح دادم بیرون بمانم و به دسته های پایین تر نروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تمریناتم را به صورت مداوم انجام دادم تا از شرایط جسمانی ایده آل دور نباشم. وضعیت بدنی ام خوب بود و با پیشنهاد چند تیم مواجه شدم که ترجیح دادم فوتبالم را در سایپا ادامه بدهم.

خالد شفیعی درباره اینکه ظاهرا بابت اتفاقات اول فصل از برخی افراد دلخور است، تاکید کرد:

من اول فصل به ماشین سازی رفتم و شرایط خوبی هم داشتم اما به دلیل اتفاقاتی که همه می دانند مجبور به جدایی شدم و به هیچ تیم دیگری نرفتم. نمی خواهم نامی از کسی ببرم اما اول فصل شرایط سختی به من گذشت. واقعا دو سه نفر را در فوتبال هیچ وقت حلال نمی کنم. آنها می خواستند فوتبالم نابود شود، اما می بینید که خدا نخواست و خالد شفیعی دوباره برگشته است.

خالد شفیعی مدافع سایپا همچنین گفت:

به گذشته فکر نمی کنم. کارم را جلو می برم و همه فکر و ذکرم درخشش با پیراهن سایپا است. این مجموعه بی نظیر است و شرایط خوبی دارد. تیم جوان و خوبی هم داریم، انشاالله بتوانیم در ادامه راه روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

خالد شفیعی درباره احتمال سقوط سایپا به دسته اول تاکید کرد:

این حرف اصلا درست نیست. کل ایران می دانند که سایپا به لیگ یک سقوط نمی کند. ما نیز تمرکزمان را با این بحث ها از دست نمی دهیم. همه با هم تلاش خواهیم کرد تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و رتبه ای در خور شان سایپا را از آن خود کنیم.

او که سابقه بازی در تیم های سپاهان، ذوب آهن، تراکتور و اف سی سئول کره جنوبی را در کارنامه دارد، بیان کرد:

همه تجربه چند ساله ام را به سایپا آوردم و می خواهم بدون توجه به حواشی فوتبالم را بازی کنم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا خالد شفیعی خالد شفیعی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، حمیدترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور است که سابقه ۲۵ سال فعالیت در رسانه های معتبر ورزشی را در کارنامه دارد.گفتنی است پیش از این، امیرجواد ابراهیم زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901061

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری