Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ از برتری تیمش در دربی جام حذفی انگلیس لذت برده است. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از برتری یک - صفر تیمش مقابل اورتون در دربی خانگی دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس، شیوه بازی بازیکنان خودش را ستود.

 سرمربی تیم فوتبال لیورپول اظهار داشت: در بازی قبلی 2 بازیکن در ترکیب ثابت قرار گرفتند و یکی مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط فعلی ماست و به همین دلیل  مربیان مجبورند تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کنند. تیم فوق العاده بود و با وجود کم‌تجربگی نمایش خوبی ارائه کرد.این اولین باری بود که بازیکنان جوانم در  چنین مرحله‌ای و در مقابل این جمعیت مقابل حریفی مانند اورتون بازی می‌کردند. من به هر ثانیه این بازی علاقه داشتم. ما موفق به گلزنی شدیم و در برخی دقایق بازی را کنترل می‌کردیم. عملکرد تیم را دوست داشتم و از نمایش فردی بازیکنانم  راضی بودم. جوانان یاد گرفتند ما چگونه بازی می‌کنیم. به بازیکنان گفتم باید به عملکرد خودشان افتخار کنند و این نمایش استثنایی بود.

او در پایان افزود: در بسیاری از دقایق درخشان بازی کردیم و از نظر دفاعی سازماندهی خوبی داشتیم. پرس تیم عالی بود. جونز بازیکن فوق‌العاده‌ای است و گلی زیبا به ثمر رساند اما نمی‌توانم درک کنم چرا مردم در مورد چیرولا، لاروچی و ویلیامز حرف نمی‌زنند. آیا حتما آنها هم باید موفق به گلزنی می‌شدند؟

جام حذفی انگلیس|لیورپول با بازیکنان ذخیره‌اش تیم آنچلوتی را حذف کرد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

طرفداری | میان یورگن کلوپ و محمد صلاح درگیری لفظی پیش آمد.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کبوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محمد صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز صلاح را آرام کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..