Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی مقدم مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بیش از ۹۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در اجرای طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در شهرستان بیرجند پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه: تعداد ۷۱۳ طرح به مبلغ ۹۹۰۲۶۸ میلیون ریال با پیش بینی اشتغال ۸۳۵ فرصت شغلی در شهرستان موفق به دریافت تسهیلات از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شدند افزود: تعداد ۴۵۵ طرح به مبلغ ۸۲۳۰۸۴ میلیون ریال طرح به بانک‌های عامل شهرستان معرفی و ارسال شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی مقدم اظهارکرد: تا کنون تعداد ۵۲ مورد نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری صورت گرفته است که این مهم در دستور کار برنامه کمیته نظارت شهرستان قرار دارد.

مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند در خصوص اعتبارات مشاغل خانگی گفت:  تاکنون براساس سامانه مشاغل خانگی گفت: ۲۰۰۰۰میلیون ریال سهمیه تخصیصی و ابلاغی شهرستان بیرجند از محل اعتبارات مشاغل خانگی بوده است.

او با بیان اینکه تا کنون ۱۵۱ طرح به مبلغ ۱۵۰۸۶ میلیون ریال و پیش بینی ۲۱۳ فرصت شغلی در شهرستان موفق به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی شده اند. ادامه داد:  تا کنون ۷۵ درصد اعتبارات شهرستان در مشاغل خانگی جذب شده است.

شریفی مقدم در بیان عملکردشهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸-کمیته امدادامام (ره)و بهزیستی گفت: ۱۵۴۹۸۰ میلیون ریال اعتبارات ابلاغی از محل تبصره ۱۶ به کمیته امداد بوده است که تا کنون مبلغ ۱۰۰۷۱۰ میلیون ریال معادل ۷۵ درصد اعتبارات ابلاغی به شهرستان از این محل به ۲۲۷ طرح پرداخت شده است.

او ادامه داد: عملکرد بهزیستی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸؛ درجذب ۶۰ درصد اعتبارات ابلاغی از این محل بوده است که از ۳۶۸۵۰ میلیون ریال اعتبارات ابلاغی از این محل، مبلغ ۲۲۲۵۰ میلیون ریال توسط ۴۸ طرح در شهرستان جذب شده است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل خانگی اعتبارات اشتغال کار و رفاه اجتماعی پرداخت تسهیلات مناطق عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است