Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا محمدیان روز دوشنبه در جلسه نشست هماهنگی توسعه خدمات دولت الکترونیک این استان افزود: در همین راستا تمام واحدهای ستادی در سطح استان و شهرستان‌ها تجارب خود را در حوزه دولت الکترونیک با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها ارائه دهند تا طرح‌هایی که قابلیت ملی شدن را دارند شناسایی شوند.

وی افزود: حذف جلسات حضوری در حوزه پرسنلی و استفاده از بستر دولت الکترونیک برای پوشش دادن جلسات به منظور جلوگیری از اسراف، پرهیز از مصرف ناصحیح و افزایش بهره‌وری و بازدهی مطلوب در مصرف انرژی در آینده نزدیک پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان تصریح کرد: در بودجه سال آینده به توسعه دولت الکترونیک توجه خاصی می‌شود و شایسته است تا در این خصوص برای رسیدن  به چنین هدفی از تمام ظرفیت شرکت دانش‌بنیان استان بهره‌گیری شود.

معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما اکنون قادر به ارائه ۱۷ شناسنامه خدمات الکترونیکی هستیم که این تعداد خدمات باید افزایش یابد.
محمدیان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و حفظ کرامت و سلامت انسانی  و همچنین برگزاری انتخابات الکترونیک ما در صدد راه‌اندازی سامانه ثبت شکایت انتخاباتی الکترونیکی(BPMS)هستیم.

محمدیان، همچنین ارائه خدمات الکترونیکی به معلولان را در دستگاه‌های اجرایی استان خواستار شد و گفت: این مهم از دیگر امور ضروری است که دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص اهتمام ورزند.

دولت الکترونیک به استفاده از دستگاه‌های ارتباطی الکترونیکی، راینه‌ها و اینترنت‌ به منظور ارائه خدمات عمومی به شهروندان گفته می شود.

در همین راستا میز خدمت الکترونیکی با قابلیت ارائه خدمات شناسنامه‌دار در محل استانداری چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی انتخابات اینترنت بهره وری چهارمحال و بختیاری دولت الکترونیک قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا