Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - به تازگی فهرستی از ایرلاین‌های جهان که در سال ۲۰۱۹ میلادی به ارائه پروازهای به موقع پایبند بوده و در جلب رضایت مسافران موفق بوده‌اند، منتشر شده است.

به گزارش پول نیوز، از آنجایی که پروازهای به موقع برای مسافران از اهمیت بالایی دارد، به تازگی فهرستی از ایرلاین‌هایی که ساعت پروازشان مطابقت بسیار زیادی با ساعت پرواز مندرج بر روی بلیت مسافران دارد، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش independent، ایرلاین روسی ائروفلوت (Aeroflot) موفق شده است جایگاه نخست به موقع‌ترین و منضبط‌ترین شرکت هواپیمایی در جهان را به خود اختصاص دهد به گونه‌ای که به گفته کارشناسان فعال در حوزه هوانوردی ۸۶.۶۸ درصد از پروازهای ارائه شده توسط این شرکت در سال ۲۰۱۹ میلادی به موقع انجام شده و توانسته از نارضایتی مسافران و مشتریان خود بکاهد.
حداکثر زمان تاخیر در پروازهای این ایرلاین ۴۶ دقیقه ثبت و اعلام شده است.
بعد از آن، ایرلاین ژاپنی آل نیپون (All Nippon Airlines) توانسته رتبه دوم این فهرست رده‌بندی را به خود اختصاص دهد که با اختلاف کمی از ائروفلوت، در سال ۲۰۱۹ میلادی ۸۶.۲۶ درصد از پروازهایش به موقع و سروقت صورت گرفته است. این در حالیست که این رقم برای سال ۲۰۱۸ میلادی ۸۴.۲۰ درصد بود.
سومین شرکت هواپیمایی که موفق شده در جایگاه سوم بایستد، شرکت امریکایی دلتا ایرلاین (Delta Air Lines) است که ۸۵.۶۹ درصد از پروازهای آن با دو پله سقوط نسبت به رتبه نخست در سال ۲۰۱۸، به موقع انجام شده است.
رتبه‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب به شرکت‌های برزیلی آزول (Azul) و ژاپنی جال (JAL) با ۸۳.۵۳ درصد و ۸۲.۸۲ درصد تعلق گرفته است.
از رتبه‌های برتری که در این فهرست ۱۰ گانه حضور دارند، می‌توان به ترتیب به ایرلاین‌های آلیتالیا (Alitalia)، ایرفرانس (Air France) امارات (Emirates)، کره ایر (Korean Air) و اسکاندیناویا اس‌ای‌اس (Scandinavia-based SAS) اشاره کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پرواز مسافران ایرلاین بلیت شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام فرودگاه ایلام، پروازهای شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

کد خبر 6097853

دیگر خبرها

  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!