Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، پیکر پاک شهید سردار سلیمانی پس از ورود به قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه منتقل شد و پس از طواف حرم به سمت بلوار حرم تا جمکران منتقل می شود.

در این مراسم که در هنگام نماز مغرب و عشاء برگزار می شود علما و بزرگان حوزه از جمله آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع تقلید ، آیت الله العظمی سبحانی، آیت الله العظمی نوری همدانی، ایت الله شیخ عیسی قاسم، آیت الله یزدی، آیات محمد جواد فاضل لنکرانی، آیت الله گرامی، مقتدایی، امینی و سیفی مازندرانی در حرم حضرت معصومه(س) حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش ایسنا آیت الله اعرافی و آیت الله حسینی بوشهری نیز لحظاتی قبل در حرم مطهر حاض شدند تا آخرین وداع خود را با سردار شهید انجام دهند.

2727

کد خبر 1339545

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری، عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی، غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان، نقش مادری و ستون خانه بودن را به‌جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت