Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه آمریکایی از آماده باش پایگاه‌های نظامی ایالات متحده از جمله تأسیسات نظامی در شهر سن دیگو و بازرسی‌های شدید خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال تحولات چند روز اخیر در خاورمیانه و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه ایران، پایگاه‌های نظامی آمریکا در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» پس از اعلام ایران در زمینه پاسخ سخت به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی، تدابیر امنیتی در پایگاه‌های نظامی آمریکا از جمله در شهر «سن دیگو» و پایگاه‌های «کمپ پندلتون»، «میرامار» و پایگاه دریایی «پوینت لوما» افزایش یافته و تمامی ترددها زیر نظر هستند.

بر اساس این گزارش، مقامات نظامی با هشدار در این زمینه از بازرسی تمام کارت‌های شناسایی و افزایش بازرسی خودروها در ورودی پایگاه‌ها خبر دادند. این مسئله اینک منجر به تأخیر در تردد در این مکان‌ها شده است.

مقامات پایگاه کمپ پندلتون در توییتر نوشتند: «به دلیل تدابیر امنیتی، مسافران با زمان انتظار طولانی‌تری برای ورود به این تاسیسات مواجه می‌شوند.»

به گفته منابع مطلع، در پایگاه دریایی پوینت لوما تنها دارندگان کارت‌های شناسایی نظامی اجازه ورود دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پایگاه آمریکایی ترس آمریکایی بازرسی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جعفر میعادفر در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در حاشیه مراسم آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت:‌ عملیات ساخت پایگاه های اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد و سعادت آباد لیشتر گچساران و همچنین پایگاه اورژانس جاده ای و پایگاه اتوبوس آمبولانس شهرک صنعتی یاسوج آغاز شد.

میعادفر همچنین با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:‌ ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز این استان فعال است. با توجه به وضعیت این استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی و بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین در حاشیه آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید شهرستان بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تخصیص دادیم که البته کافی نیست، افزود: ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته خریداری شدند که ۲۵۰ دستگاه وارد شده و در حال آماده سازی است.

 میعادفر ادامه داد: ۵۰ دستگاه آمبولانس آماده توزیع در سراسر کشور است و در صورت تامین به موقع ارز مورد نیاز، ماهانه ۵۰ دستگاه آمبولانس، تجهیز و آماده توزیع در کشور می‌شوند. همچنین در زمینه توسعه اورژانس هوایی، برنامه ما، خرید خدمت از سازمان های دارای بالگرد است. از سوی دیگر، ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که به دنبال تبدیل آنها به پایگاه ملکی هستیم.

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح