Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای از مردم خواست تا در شام غریبان سردار شهید قاسم سلیمانی در سراسر کشور شرکت کنند.

مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار سرافراز سپاه اسلام و فرماندۀ محبوب دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، و مجاهد فی سبیل الله سردار ابومهدی المهندس و یاران وفادارش، پس از مراسم تشییع و تدفین پیکر این مجاهد بزرگ و سردار کرار در مزار شهدای کرمان، و پس از اقامۀ فریضۀ مغرب و عشای سه شنبه شب ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور و در تمامی مراکز استان‌ها و شهر‌ها، به منظور تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه و خاموش این بزرگ سرباز ولایت و مالک اشتر ایران با حضور ملت قدرشناس و فهیم و شهیدپرور ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و سپاس بیکران از این همه شور و شعور معنوی امت بزرگ اسلامی و خلق حماسه‌های تجدید بیعت با سردار دل‌ها در شهر‌های مختلف کشور (به ویژه در شهر‌های اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان)؛ از ملت شهید پرور، سلحشور و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در مراسم‌های بزرگداشت و شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت، ضمن تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه مالک اشتر ایران و انقلاب، پیام صلح و وحدت را برای دوستان، مستضعفان و آزادگان و عموم مردم جهان و خشم انقلابی و انتقام سخت و پشیمان کننده را از جلادان آمریکایی ـ صهیونیستی فریاد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی