Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رشادت‌های شهید سپهبد سلیمانی سبب شکوه اربعین شد گفت: مدیران ما در دستگاه‌های دولتی باید از اخلاص و عمل این شهید را الگو قرار دهند و برای رضایت خدا و مردم قدم بردارند. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، حجت‌الاسلام علی حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در حسینیه اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: باید کاستی‌های حوزه فرهنگ عمومی شناسایی شوند و با دعوت و جذب سرمایه‌گذاران بروجردی و غیربومی آنها رفع کرد تا قدری از مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان این شهرستان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به رشادت‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: آن چیزی که امروز سردار سپهبد سلیمانی را برای ما و همه جهان ماندگار و جاوید کرد اخلاص این شهید بود.

خروش ملی برای انتقام خون سردار سلیمانی؛ تجسم انسجام و وحدت ملی در ایران اسلامیشب شعر پارسی‌زبان به یاد سردار سلیمانی در تسنیم برگزار می‌شود+ پوسترامام جمعه کرمان: حیات و شهادت سردار سلیمانی جهان اسلام را در تحت تاثیر قرار داد‌امام جمعه شهرستان بروجرد  با بیان اینکه اخلاص است که عمل انسان را جاودانه می‌کند عنوان کرد: اخلاص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سبب شد تا این شهید به این درجه و مرتبه از عزت و افتخار نائل آید و مردم را نیز شیفته خود کرد.

وی بیان کرد: اگر کار برای خدا و برای رضایت خدا باشد ماندگار خواهد بود، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم چون تمام کارها و اهدافش در جهت رضایت خداوند بود به عظمت رسید نمونه بارز این عظمت و ماندگاری واقعه کربلاست.

حسینی تاکید کرد: اگر امروز به امنیت رسیده‌ایم و مرزهای کشورهای اسلامی امن هستند همه به برکت خون این شهید است و اربعینی که امروز اینقدر زیبا و باشکوه برپا می‌شود به خاطر رشادت‌های این سردار شهید و همرزمانش است که اکنون یادگار او محسوب می‌شود بنابراین مدیران ما در دستگاه‌های دولتی باید از اخلاص و عمل این شهید الگو بگیرند و برای رضایت خدا و مردم قدم بردارند.

وی در مورد نحوه اجرای انتخابات در شهرستان بروجرد گفت: اجازه ندهیم جناح‌ها، دوستی‌ها و فامیلی و طایفه‌ها در راس کار قرار بگیرند. دنبال شایسته‌ترین‌ها باشیم و شخصی را انتخاب کنیم که بی‌هیچ تعصب و فامیل بازی شایسته این عنوان باشد.

امام جمعه شهرستان بروجرد تاکید کرد: ای کاش از لحاظ فرهنگی به نقطه‌ای برسیم که افراد شایسته را بدون رو دربایستی با کسی انتخاب کنیم. باید دنبال کسی باشیم که از نظر تدین، اخلاق، اخلاص، صداقت برتر باشد و مردمی و دلسوز و از همه مهمتر هدفش خدمت به مردم باشد.

وی ضمن اشاره به نادیده گرفتن قول‌ها و قرارهای فامیلی گفت: صداقت، توانمندی و شجاعت کاندیداها را مد نظر قرار داده و به‌خاطر قول و قرارهای جلو نرویم.

حسینی تصریح کرد: روی این فرهنگ کار کنیم و برای خدا رای دهیم، این معیارها را تدوین کرده و بین مردم پرورش دهیم از همه مدیران در حوزه‌های مختلف، دانشگاه‌ها و مردم مومن می‌خواهم در این راستا آگاهانه قدم بردارند و فعالیت کنند تا افراد ناقابل جرات قدم گذاشتن در این عرصه را نداشته باشند.

فرزاد درخشان رئیس اداره ارشاد بروجرد نیز اظهار داشت: برای رسیدن به اهدافمان باید کمیته علمی پژوهشی را تاسیس کنیم  این کمیته با حضور دانشگاه آیت‌الله بروجردی و دانشگاه آزاد می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی افزود: یکی از کارهایی که می‌تواند به رفع مشکلات شهری کمک کند گردآوری، استفاده از پژوهش‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی‌ است که در راستای بهبود مسائل شهری جمع‌آوری می‌شود.

رئیس اداره ارشاد بروجرد عنوان کرد: با توجه به پیشنهاداتی که از دو دانشگاه  داشتیم  می‌توانیم از پایان نامه‌هایی که در مقطع دکتری کار می‌شود برای رفع معضلات شهری استفاده کنیم و حتی در این رابطه ما به دانشجویان هزینه انجام پروژه‌شان را پرداخت می‌کنیم. اساتید و پژوهشگران می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند.

وی بیان کرد: به دانشجویان طرح پایان نامه‌هایی را ارائه دهیم که برای کمک به زیرساخت‌های شهری موثر باشد ما تجربه این کار را سال گذشته با برپایی کمیته قرآن و عترت داشته‌ایم که بازخورد خوبی داشته است.

درخشان گفت: در این زمینه 200 محور در زمینه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده که می‌تواند با تشکیل زیر مجموعه‌هایی مانند آموزش و پرورش، عضوهای فعال و حضور ادارات در این راستا کارهای خوبی را ارائه داد.

وی در رابطه با چگونگی اجرای انتخابات در سطح شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: در راستای  انتخابات باید آگهی لازم به مردم داده شود تا میزان مشارکت نیز بالا برود. در حال حاضر انتخابات در رای امور قرار دارد و باید فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر