Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:02:42 GMT

تردید ستاره برزیلی تراکتور برای بازگشت به ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۲۸۶۸

تردید ستاره برزیلی تراکتور برای بازگشت به ایران

هافبک برزیلی تراکتور برای بازگشت به تبریز و حضور در تمرینات تیمش دچار تردید شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از آنکه کوین فورچونه و یوکیا سوگیتا دو بازیکن خارجی تراکتور با مسئولان باشگاه برای جدایی به توافق رسیده بودند، مازولا ستاره برزیلی این تیم هم برای بازگشت به ایران دچار تردید شده است.


در این خصوص مازولا مصاحبه ای با سایت VAVEL انجام داده و درباره شرایط اخیر و بازی در تراکتور صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به پرسشی درباره اتفاقات اخیر خاورمیانه و شهادت سردار شهید سلیمانی گفته است: «منتظر هستم ببینم شرایط چه می‌شود و اینکه می‌توانم به ایران برگردم یا خیر؟ در شهر کوچکی در هتل زندگی می‌کنم که همه شرایط فراهم است. در ایران خیلی به ورزشکاران و تماشاگران اهمیت می‌دهند. امیدوارم که همه این شرایط و ماجراها ختم به خیر شود. البته اگر فرصت و پیشنهاد بازی در برزیل داشته باشم بهتر است.»


او البته در بخشی از گفت و گو با تمجید از مردم ایران پرداخته است: «مردم ایران علاقه وافری به فوتبال دارند و هر جا می‌رویم مردم تقاضای عکس دارند. من در شهر کوچکی هستم و مردم من را به خوبی می‌شناسند. باید تاکید کنم که رشد فوتبال ایران خیلی خوب بوده است و از آن شگفت‌زده شدم. خیلی وقت‌ها ورزشگاه پر می‌شود و جمعیت زیادی هم بیرون می‌مانند. وقتی با تراکتور قرارداد بستم فکر کردم به لیگی متوسط آمدم ولی سطح رقابت‌ها بالاست. بزرگ‌ترین تیم ایران استقلال است که مانند فلامینگو در برزیل است. در بازی برابر استقلال، ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند.»


مازولا در حالی برای بازگشت به ایران دچار تردید شده که هنوز هیچ خبر رسمی از سوی مقامات تراکتور درباره درخواست جدایی وی مطرح نشده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن برزیلی رخ می دهد.

مازولا تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مازولا تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری در نیمه نخست بازی با تراکتور واکنش های پرتعدادی داشت مانع گلزنی بازیکنان این تیم به ویژه گوستاوو واگنین شد که در دو ضربه خطرناک را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد.

واگنین در دقایق ابتدایی مسابقه از نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه والی و چکشی توپ را به زمین کوبید و در حالی که به شکلی خطرناک از بالای سر پارسا جعفری در آستانه گل شدن بود او به سختی مانع گل شدن توپ شد.

واگنین در وقت‌های اضافه مسابقه هم با نفوذ سریع به عمق در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم او از زاویه بسته با واکنش تماشایی جعفری بازهم راه به جایی پیدا نکرد.

جعفری در این مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی هم از هاشم‌نژاد و رحمان جعفری گرفت تا دروازه‌اش را یک نیمه بسته نگه دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم