Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری بین ایمیدرو و وزارت کار با عنوان ارتقای ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی کشور به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایمیدرو،‌ تفاهم نامه همکاری ارتقای ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی کشور پیش از ظهر امروز بین خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو و حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این تفاهم نامه، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و اقدام مشترک برای توسعه فرهنگ ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی، با انجام همکاری های فرابخشی برای حفظ سلامت شغلی سرمایه های ارزشمند انسانی و کاهش هزینه های حوادث ناشی از کار محقق خواهد شد.

در این تفاهم نامه 5 بند به عنوان تعهدات طرفین آمده است. تجهیز آزمایش وسایل حفاظت فردی و همچنین عملکرد ایمنی تجهیزات ماشین آلات معادن و صنایع معدنی، تجهیز آزمایشگاه ها در وزارت کار، ارایه آموزش های ایمنی در این بخش از جمله تعهدات ایمیدرو در این تفاهم نامه است.

تأیید وسایل حفاظت فردی و همچنین عملکرد این تجهیزات و ماشین آلات معادن و صنایع معدنی کشور، اعطای مجوز برگزاری دوره های آموزش ایمنی کار و همچنین همکاری لازم برای آموزش مدرسان ایمنی کار معرفی شده از سوی ایمیدرو از تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایمنی وزارت کار ایمیدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی