Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:47:20 GMT

بورس کوتاه آمد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۴۳۸۷

بورس کوتاه آمد

شاخص بورس تهران در دقایق ابتدایی معاملات امروز با ۲۵۰۰ واحد افزایش، مجددا به مدار صعودی بازگشت و در پایان معاملات در رقم ۳۵۸ هزار و ۸۴۲ واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، معاملات امروز بورس درحالی به پایان رسیذد که شاخص کل این بازار با ۶۹۷۲ هزار کاهش رقم ۳۵۸ هزار و ۸۴۳ واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۳۵۵۱ واحد کاهش داشت و به رقم ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله‌گران امروز ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان انجام دادند. از سوی دیگر امروز گروه مپنا، بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت تهران و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در آن سوی ماجرا نماد فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در بازار داشتند.

نمادهای پربیننده بازار بورس نیز شامل بانک‌های تجارت و ملت، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. صنایع شیمیایی ایران و سرمایه‌گذاری سایپا بودند.

در این سوی بازار سرمایه شاخص کل فابورس نیز ۱۱۲ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۶۳۰ واحد ایستاد. در این بازار ۲۴۲ هزار معامله به ارزش ۱۲ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.

سهام سنگ آهن گهر زمین ذدر فرابورس امروز صعودی بود و نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در بازار داشت درحالی که نمادهای تولید نیروی برق دماوند، صنایع ماشین‌های اداری ایران، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب آهن اصفهان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس داشتند.

سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، قاسم ایران، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه دی، ریل پردازسیر و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس فرابورس بازار سرمايه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ به گفته مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان با محوریت کارخانه عظیم و تاریخی ریسباف در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه ایران اکسپو به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی شد.
امیر کرم‌زاده، مجموعه تاریخی کارخانه ریسباف را یکی از مهمترین و زیباترین بنا‌های صنعتی و تاریخی کشور معرفی کرد وافزود: مقرر است این کارخانه به موزه بزرگ اصفهان تبدیل شود.
نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ درتهران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری به‌منظور نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که در این دوره از نمایشگاه، غرفه اصفهان به معرفی توانمندی‌های صادراتی استان با رویکرد و ارائه زنجیره ارزش‌های راهبردی به‌ویژه در بخش گردشگری و صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرداخت.
دراین رویداد همچنین بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری به‌ویژه ۱۲ طرح برتر گردشگری در غرفه اصفهان معرفی شد.
روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اعلام کرد: تفاهم‌نامه‌های توسعه گردشگری با ۶ استان تهران، یزد، فارس، کرمان، قم و خراسان رضوی به‌منظور تعامل و همفکری بیشتر و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان‌ها در این نمایشگاه منعقد شد.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد