Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر بصیرت‌آفرینی شهدا گفت: سخنان قشرهای مختلف مردم در مراسمات شهدای مقاومت مانند این است که در عالی‌ترین دانشگاه‌ها آموزش دیده‌اند و لرزه به اندام استکبار می‌اندازد. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی نزاجا اظهار داشت: عزتمندی شهدا را می‌توان به موج وحدت‌آفرینی آن‌ها دید که وحدت جلوه‌ای از خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فتنه‌انگیزان درصدد تخریب روابط دو ملت عراق و ایران بودند که شهید سلیمانی گفته بود این فتنه راه به‌جای نخواهد برد که امروز با شهادت مردان مقاومت وحدت بین مردم این دو کشور بیش از گذشته شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: یکی از ارزشمندترین ارمغان شهدا امنیت و جهت‌دهی به سمت پروردگار است که این جهت‌دهی توسط شهدا برکات معنوی بسیاری را در جامعه به وجود می‌آورد.

محمدحسنی با تأکید بر بصیرت‌آفرینی شهدا تصریح کرد: سخنان قشرهای مختلف مردم در کشور به‌ویژه نوجوانان در مراسمات شهدای مقاومت مانند این است که در عالی‌ترین دانشگاه‌ها آموزش دیده‌اند ولی همه این نعمت‌ها برگرفته از شهدا و کانون شهدا است که لرزه به اندام استکبار می‌اندازد.

‌شوق ‌وداع با شهدای مقاومت در ام‌القرای جهان اسلام به روایت تصویرگرگان| جهان اسلام در پاسداشت شهدای مقاومت به پا می‌خیزدگزارش ‌تسنیم از تشییع حاج‌قاسم در قم| ‌قیام عاشورایی پایتخت جهان اسلام در مشایعت عزیزترین سردار / ‌وداع باشکوه با شهدای مقاومت‌ + فیلم

وی همچنین ادامه داد: شهدا معمار تزریق نیروی رشادت و شهادت به جامعه هستند و این الطاف الهی بر شهدا است که با جانثاری این مردان، دیگران را برای حراست از ملیت و کشورشان سوق می‌دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش ضمن مقایسه جایگاه ایران پیش از انقلاب در دنیا و پس از آن گفت: در زمان پهلوی ایران کشوری توسری‌خور و وحشی خطاب می‌شد اما پس از انقلاب این ظرفیت توسط شهدا به کشور در جهت عزتمندی، تعصب و مقاومت ایجاد شد که در حال حاضر جهانیان به کرّار آن را به زبان می‌آورند.

محمدحسنی سپس به اقتدار آفرینی شهدا اشاره کرد و افزود: جهان اسلام در حال حاضر از اقتدار برخوردار است که این اقتدار مرهون نثار خون شهدای مقاومت در کشورهای محور مقاومت است.

وی در پایان یکی از ره‌آوردهای شهدا را غیرت دانست و خاطرنشان کرد: نفوذ استعمار در کشور عراق بسیار بالا گرفته بود که در این راستا قراردادهای امنیتی با آمریکا منعقد شد امروز امروز خون شهدای مقاومت و غیرت‌آفرینی آن‌ها، خون مردم و مسئولان را به جوش آورد تا خروج نکبت‌بار آمریکایی‌ها از منطقه کلید بخورد.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

محمد آدیگوزل‌زاده، دبیر برگزاری کنگره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دهم خرداد خبر داد و اظهار کرد: این کنگره مهم‌ترین راه خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی بوده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکید دارند؛ باید شهدا را به‌عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

وی افزود:‌ در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های«سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات مؤثری صورت گرفته ازجمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

دبیر برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگاره‌ها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش‌بینی شده و به همین منظور هماهنگی‌هایی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

آدیگوزل‌زاده بیان کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری«سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» در روز دهم خرداد وجود دارد. بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.

وی تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محور شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده؛ البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهید گرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

 دبیر برگزاری کنگره شهدا گفت: همه ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همانند دو دوره قبل با محور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام بوده و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های این کنگره ازجمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. همچنین به‌زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت