Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@23:42:21 GMT

پلمب ۲ قهوه‌خانه در شمال و غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۷۵۴۵

پلمب ۲ قهوه‌خانه در شمال و غرب تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، از پلمب دو قهوه‌خانه در شمال و غرب پایتخت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر پلمب دو قهوه‌خانه در پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز شنبه چهاردهم دی ماه، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در راستای ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌های صنفی، از ۱۱ سفره‌خانه سنتی و قهوه‌خانه در سطح شهر تهران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: در این طرح نظارتی دو واحد سفره‌خانه و قهوه‌خانه در حوالی محله‌های تجریش و ستارخان به علت نداشتن جواز کسب و تخلفات صنفی هنجارشکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متصدیان واحد‌های صنفی پلمب شده به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس، نظارت بر اماکن عمومی پایتخت را برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی با همکاری اتحادیه‌های مربوط، در دستور کار خود قرار داده و کار کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان و استعداد موجود انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه ایجاد فضایی امن و تأمین آرامش شهروندان، مهمترین هدف پلیس در اجرای طرح‌های نظارت بر صنوف است، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قهوه خانه پلیس امنیت ستارخان تجریش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون