Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه گفت: سردار سلیمانی مانعی بزرگ در برابر ستیزه جویان استکبار جهانی و اسرائیل بود و این سردار رشید اسلام جبهه مقاومت را گسترش داد و به /ان استحکام بخشید.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار کوروش آسیابانی، جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف امروز، 17 دی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پاوه اظهار کرد: این سردار سلحشور بارها تا لحظه شهادت پیش رفت و به عنوان فرمانده همیشه پیروز زبانزد خاص و عام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سردار سلیمانی مانع بزرگی در برابر ستیزه جویان استکبار جهانی و اسرائیل بود این سردار رشید اسلام جبهه مقاومت را گسترش داد و به آن استحکام بخشید.
سردار آسیابانی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها سال‌ها به دنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید برای ایجاد امنیت اسرائیل و تجزیه کشورهای مسلمان بودند، گفت: آن‌ها نمی‌دانستند سربازی از خطه شهیدپرور ایران اسلامی بلند می‌شود و مثل مالک اشتر زمان پا به عرصه می‌گذارد و این نقشه شوم را خنثی می‌کند.
جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف تصریح کرد: سردار سلیمانی در نبرد 33 روزه لبنان در تمام آن روزها در نبرد اسرائیل حضور داشت و از نزدیک صحنه نبرد را هدایت می‌کرد و بارها در معرض شهادت قرار می‌گرفت.
وی اظهار کر: در نبرد ۲۱ و ۵۱ روزه غزه هم یک گام عقب ننشست و استراحت نداشت، به طوری که در لبنان و غزه نقشه اسرائیل و آن هیبت توخالی اسرائیل را به نابودی کشاند.
سردار آسیابانی بیان کرد: ارتش اسرائیل تا چنگ و دندان مسلح نتوانست در برابر مردم لبنان قرار بگیرد و مجبور به عقب‌نشینی شدند.
جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: حرکت‌های داعش در اربیل را هم یادآور می‌شویم پس از آن که گروهک‌های تکفیری در عراق و سوریه قد علم کردند و در زمانی که چیزی نمانده بود اربیل به دست داعش بیافتد در کمترین زمان و با درخواست «بارزانی» به کمک آن‌ها شتافت و از تسخیز منطقه به دست داعش جلوگیری کرد.
وی با بیان این که سردار سلیمانی سپر بلای جان مردم اهل سنت و تشیع برای برقراری امنیت آن‌ها بود افزود: در سوریه تکفیری‌ها مصیبت‌ها و جنایاتی را بر اهل سنت شافعی مذهب وارد کردند طوری که دشمق درحال سقوط بود و مستاصل شده بودند اما سردار سلیمانی ایستاد و مقاومت کرد و دیگران را به میدان آورد و نگذاشت که بیش از این دست تکفیری به خون مسلمانان رنگین شود.
سردار آسیابانی تصریح کرد: آن‌ها فکر می‌کنند که با شهادت ایشان کار تمام می‌شود اما نمی‌دانند که برعکس در بین ملت ما یک وحدت ناگسستنی به وجود آمده است.
جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: با شهادت سردار سلیمانی بزرگترین ضربه به خود آمریکایی‌ها وارد شد و یقیناً راه ایشان ادامه دارد. پیروزی از آن مجاهدان خداست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد استکبار جهانی سردار سلیمانی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات