Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخار کردن شیشه‌های خودرو در فصول سرد یکی از مشکلات رایج است که گاهی با محدود کردن میدان دید راننده می‌تواند حادثه ساز بشود. بخار کردن شیشه‌های جلو باعث کاهش میدان دید رو به رو، شیشه‌های جانبی باعث عدم دید درست از آینه بغل‌ها و شیشه عقب موجب محدود شدن میدان دید بر خودرو‌های پشت سر است.

این امر به دلایل متعددی مانند تعریق، تنفس کردن سرنشینان، بالا رفتن رطوبت محیط و کاهش دمای داخل و همچنین ورود سرنشین به داخل خودرو با لباس خیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساده‌ترین کار برای از بین بردن بخار درون اتاق، پایین دادن شیشه خودرو به مقدار اندک و همچنین روشن کردن دکمه AC است. با این روش به سرعت و بخار‌های درون اتاق از بین می‌روند.

اما شیوه‌های دیگری برای از بین بردن بخار وجود دارد:

*استفاده از مایع شیشه شوی ضد بخار. این کار تا حد بسیار زیدی از بخار کردن شیشه‌ها جلوگیری می‌کند.

*می‌توانید با دستمال آغشته به مایع ظرف شویی شیشه را بشویید که این امر نیز مانع بخار کردن شیشه می‌شود.

*کمی صابون و آب به یک دستمال زده و بر روی شیشه خودرو بکشید و سپس آن را خشک کنید. صابون موجود بر روی شیشه مانع بخار کردن آن می‌شود.

منبع: خودروکار

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودرو دانستنی های خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک

دریافت 80 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز با جلوه‌های ویژه‌ای که دارد اکوسیستمی جذاب برای طبیعت دوستان است و همه ساله حجم قابل توجهی از گردشگران خود را به جزیره می‌رسانند.

اما انباشت زباله به ویژه زباله‌هایی از جنس شیشه و پلاستیک که حاصل استفاده گردشگران است؛ به شدت زیست بوم جزیره را تهدید می‌کند.

کد خبر 6092829

دیگر خبرها

  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • فیلم/ پرورش عقرب بی‌بخار!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد