Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسین شیرزاد اظهار کرد: در سال جاری کشاورزان الگوی کشت ارائه شده از جانب وزارت جهاد کشاورزی را رعایت نکرده و مبادرت به کشت گسترده محصول گوجه فرنگی نمود که نتیجتا عرضه بالای این محصول در مقابل تقاضای ثابت باعث شد تا در تابستان گذشته با کاهش شدید قیمت این محصول در بازار مواجه شویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگونه ای که قیمت گوجه در بازار پایین تر از قیمت تمام شده برای کشاورزان گردد و می رفت تا پایداری تولید این محصول در سال های آتی را دچار مخاطره نماید. ناگزیر این سازمان در اجرای سیاستهای حمایتی دولت از کشاورزان بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت مبادرت به خرید حمایتی گوجه فرنگی مازاد بر نیاز صنف و صنعت در تابستان امسال نمود .

وی با اشاره به اینکه در این طرح مجموعا حدود 335 هزار تن گوجه فرنگی مستقیماً از کشاورزان خریداری و در صنایع تبدیلی به رب گوجه فرنگی با کیفیت و واجد استانداردهای مربوطه گردید که در مجموع بالغ بر 46 هزار تن رب گوجه فرنگی تولید شده است افزود: تعداد کارخانه های طرف قرارداد تعاونی های روستایی را تعداد 23 کارخانه مستقر در 7 استان که تاکنون 65 میلیارد تومان معادل 87 درصد از مطالبات کارخانه های رب گوجه فرنگی پرداخت شده است.  

شیرزاد افزود: تاکنون حدود 12،500 تن از این رب در بازار فیزیکی بورس کالا عرضه و بفروش رسیده است.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران شفافیت، دسترسی آسان به اطلاعات و ایجاد فرصت مساوی برای  خریداران را از ویژگی های فروش این کالا در بازار بورس اعلام کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح  کرد: این رب پشتوانه ای جهت تعدیل قیمت این محصول در بازار می باشد که در راستای سیاست های تنظیم بازاری این سازمان به مرور از طریق بورس در بازار عرضه خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا محصولات کشاورزی حسین شیرزاد رب گوجه فرنگی محصولات کشاورزی در بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. 

حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

•    پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو »  بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

•    می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند. 

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

•    برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

•    در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.

•    معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه