Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور پیامی از اقدام شجاعانه فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و همراهانش تقدیر کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی،دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران تقدیر کرد

 متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین و المنافقین
دست پرقدرت فرزندان رشید و شجاع ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده "انتقام سخت" از جنایت ددمنشانه دولت تروریست آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تحقق بخشید و پایگاه نیروهای تروریست آمریکایی در عراق را با شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عملیات قهرمانانه که در پاسخ به مطالبه عمومی انتقام از دولت آمریکا صورت گرفت نماد عینی پایان دوران "بزن و دررو" است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» بارها فرموده‌اند دشمنان در صورت ارتکاب هرگونه شرارت باید منتظر پاسخ قاطع ملت ایران باشند.
ملت سوگوار و داغ دیده ایران اسلامی با احساس غرور از این عملیات شجاعانه دست فرزندان دلاور و رشید خود را به گرمی می بوسد و بر این بوسه افتخار می‌کند.
دولت متجاوز و تروریست آمریکا هم باید بداند هر گونه شرارت و تجاوز مجدد علیه کشورمان با پاسخ‌های دردناکتر و قاطع تر ملت بزرگ و سرافراز ایران روبرو خواهد شد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، این پیروزی بزرگ را که مصداق آیه شریفه «ان اوهن البیوت بیت العنکبوت» است را به حضرت بقیه الله الاعظم «عج» و نائب ایشان حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» و همه ملت ایران تبریک گفته و تاکید می کند آحاد ملت غیور ایران اسلامی آماده مقابله با هرگونه شرارت و تجاوز دولت تروریست آمریکا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی بیانیه حمله موشکی سپاه تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست دولت با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کارهایی دارد انجام می‌شود ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

گفتنی است براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دستگاه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب قرار داده شده است.

طی سال‌های گذشته عدم توجه کافی دستگاه‌ها به این مصوبه موجب شد تا رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور مسئولیت دهد تا پیگیری‌های لازم برای انجام وظایف دستگاه‌ها صورت گیرد.وزارت کشور نیز قرارگاهی در این موضوع تشکیل داده که شهردار تهران نیز عضو این قرارگاه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1228991 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»