Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، پیرو اقدامات قبلی این بانک جهت تسهیل شرایط فعالسازی رمز دوم پویا برای مشتریان، اکنون با پیاده سازی کامل بسترهای لازم در بخش زیرساختی، نرم افزاری و سخت افزاری، امکان ارسال رمز دوم پویا به صورت پیامک فراهم شده و  مشتریان می توانند در زمان انجام پرداخت ها و خریدهای اینترنتی، درخواست خود را بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار یا اجرای کد USSD برای دریافت رمز به صورت پیامک به بانک ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خدمت با اضافه شدن دکمه "درخواست رمز پویا" به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامک‌های پرداخت، این امکان فراهم می‌شود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

با توجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک منوط به ارائه تائیدیه شماره تلفن همراه به بانک است، لذا مشتریان گرامی با مراجعه به شعب بانک از صحت شماره تلفن اعلامی اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است پیش از این بانک سینا برنامک رمزساز ارس را در دسترس قرار داده بود که مشتریان عزیز می توانند در کنار دریافت رمز پیامکی از طریق این نرم افزار نیز برای صدور رمز دوم پویا استفاده کنند. نرم افزار رمزساز بانک سینا از طریق وبسایت بانک به نشانی https://www.sinabank.ir در دسترس قرار دارد و با استفاده از اینترنت بانک سینا یا مراجعه به شعب هم قابل فعالسازی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت پیامک روابط عمومی شماره تلفن نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده