Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی در جلسه بررسی مشکلات اجرای طرح استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد که با حضور مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی برگزار شده بود، اظهار کرد: ما به عنوان دستگاه‌های دولتی موظف هستیم زیرساخت‌ها را برای بهره برداری از پروژه‌ها آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فضای پروژه دهکده المپیک ۲۵۲ هکتار بوده که استادیوم ۱۵ هزار نفری آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در دست احداث است.

استاندار لرستان تصریح  کرد: تمامی فضاهایی که یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید داشته باشد در این طرح اعمال شده است.

خادمی گفت : تاکنون حدود ۲۰ میلیارد برای این طرح هزینه شده و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که به بهره‌برداری برسد.

او بیان کرد: بر این اساس عصر امروز به منظور بررسی مشکلات اجرای این طرح جلسه‌ای با حضور مهندس علیزاده معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان تشکیل شد.

 خادمی خاطر نشان کرد: قرار شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از امور آب، آب وفاضلاب، برق، گاز، مخابرات و راهداری با هماهنگی‌های درون سازمانی خود، مشارکت مجری پروژه و همچنین کمک‌های استان از طریق اعتبارات استانی زیرساخت‌های این پروژه مهم را آماده کنند.

استاندار لرستان  با بیان اینکه تمامی تجهیزات این طرح از طرف مجری طرح مهیا شده است، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از طرف راه و شهرسازی این پروژه تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت راه و شهرسازی گاز مشکلات وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور 47 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای 11 پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط 11 پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم