Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@14:40:40 GMT

فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه سارک

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۵۹۷۱

فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه سارک

خبرگزاری آریا -
فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه
شرکت سارَک در تهران فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک زنانه آغاز نموده است. کلیه مراحل تولید از خرید نخ، بافت پارچه، رنگرزی و طراحی زیر نظر برجسته‌ترین کارشناسان و طراحان مجرب انجام می‎گیرد.
از خصوصیات بارز محصولات شرکت سارک می‌توان به زیبایی و گوناگونی طرح‌ها، تنوع و هارمونی در رنگ‌بندی، توجه به جزییات و ایجاد یک استایل مناسب و به‌روز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم‎ها برای اینکه احساس زیبایی و منحصر به فرد بودن داشته باشند، لازم است تا در انتخاب پوشاک خود هارمونی و هماهنگی ایجاد کنند، سارک بر این باور است که این امر را محقق می‌سازد.
برند سارک دارای 13 گروه محصول بوده که طیف گسترده‌ای از پوشاک بانوان را پشتیبانی می‌کند که این اقلام شامل البسه مورد نیاز بانوان چه در منزل و چه در اجتماع می‌شود.
زیر مجموعه پوشاک زنانه شامل: مانتو ( انواع مانتو و رویه، مانتو جودون، مانتو جین و شنل )، شلوار ( انواع شلوار جین ، شلوار کتان، لگ، شلوار گشاد )، بلوز و شومیز ( شومیز بافت، بلوز بافت، بلوز دوتکه، شومیز آستین بلند )، تیشرت ( تیشرت آستین بلند، تیشرت چاپی، تیشرت آستین سه ربع، تیشرت یقه گرد، تیشرت آستین کوتاه، ست لباس خواب )، تاپ، شلوارک، سوئیشرت و ژاکت ( انواع سوئیشرت و ژاکت کلاهدار، هودی بلند کلاهدار، ژاکت جیب دار )، پیراهن، دامن، لباس راحتی(ست تیشرت شلوارک، تونیک، اورال شلوارکی)، اکسسوری(شال، گوشواره، جوراب، صندل چرم )، سرهمی، بافت (بافت آستین بلند، رویه بافت).
فروشگاه اینترنتی لباس زنانه
سارک سعی دارد تا از طریق تولید حرفه‎ای لباس روز، جایگاه ویژه ای در بین برندهای ایرانی پیدا کند و این مهم جز با دقت به جزئیات، ارائه کیفیت بالا و طراحی زیبا حاصل نمی‌شود.
این برند با 16 شعبه فعال در شهرهای مختلف ایران لذت خرید از یک برند و لمس لباس‌های لطیف آن را آسان‌تر کرده؛ اما فروشگاه اینترنتی سارک با امکان خرید آسان و ارسال رایگان به سرتاسر ایران به شما این فرصت را می‌دهد که در هر کجا که باشید بدون هیچ دغدغه و اتلاف وقتی از یک خرید آسان لذت ببرید.
همچنین سارک در جهت اعتلای سواد مد و فشن و به عنوان یک مرجع خبرگزاری از این دنیای بزرگ مجله اینترنتی مد و فشن کمد را راه‌اندازی کرده تا اخبار مهم مد، به شکل راحت‌تری در دسترس علاقه‌مندان به این رشته قرار بگیرد.
فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه سارک

بااین روش دیگر نیازبه کفش پاشنه بلندندارید
آشنائی با بهترین دندانپزشک زیبایی تهران
مجری زیباترین کناف کاری های ساختمانی
ویترین آنلاین طلا /گارانتی تعویض
اخذ اقامت و مهاجرت آسان را تجربه کنید
طلاهای ظریف و خاص مناسب خانم های سخت پسند
مشاوره خانواده و ازدواج/تماس از تلفن ثابت
رزرو بهترین تورهای ترکیه باکمتر از 3میلیون
به دنبال راهی مطمئن برای افزایش قدهستید؟
مدل های متفاوت و زیبای زیورآلات طلا
کناف کاری ژورنالی در تهران
ورزش عالی برای همه‌ی افراد در همه‌ی سنین

تازه ترین مطالب دنیای مد(طلا و جواهرات، لباس و کیف و کفش، دکوراسیون، مد و...) سایر مطالب دنیای مد
فروشگاه اینترنتی برند ناریان افتتاح شد

جدیدترین مدل پالتو فوتر

طراحی داخلی منزل

کلاه حجاب مجلسی

مدل بوت زنانه

دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ سال 2020

مدلهایی جدید از بلوز دخترانه

راهنمای خرید انواع کفپوش

آموزش بستن شال در سال جدید

دستبند طلا

مدل سرهمی نوزادی کریسمس

جدیدترین مدل تخت خواب فرفوژه
سایر مطالب دنیای مد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرآنلاین آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک های ایران از لایحه های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت, به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است."

به نقل از ایرنا وی ادعا کرد: آنها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آنها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعاهای خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد."

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • (تصاویر) از خالکوبی تا لباس آستین حلقه‌ای؛ حواشی کنکور سراسری ۱۴۰۳