Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۸ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۶ فقره سرقت مسلحانه کشف شد

با تلاش شبانه روزی پلیس ۳ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۶ فقره سرقت کشف شد.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه ۳ نفر از عاملان سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و سراوان با هماهنگی‌های قضائی طی هفته گذشته این سارقان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک خشاب حاوی تیر جنگی و ۳ قبضه قمه کشف کردند.

سردار قنبری بیان داشت: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه و مقادیری وجه نقد مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، یک فقره سرقت مسلحانه منزل، یک فقره سرقت به عنف خودرو، ۳ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه، ۳ فقره سرقت به عنف منزل و ۶ فقره سرقت به عنف تلفن همراه و یک فقره سرقت به عنف خودرو اعتراف کردند.

او  با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

لوازم الکتریکی قاچاق  در ایرانشهر 

با تلاش مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ "ایرانشهر" بیش از ۴۵۰ میلیون ریال انواع لوازم الکتریکی قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد.

سرهنگ "مرتضی جوکار ارانی فرمانده قرار گاه انتظامی عملیاتی عمار استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ ایرانشهر هنگلام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهر – نیکشهر" به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۶ رول ۱۰۰ متری نوار ال‌ای دی مهتابی، ۱۴ رول ۵۰ متری نوار ال‌ای دی هفت رنگ، ۲۲۰ عدد مهتابی ۱۲۰ سانتی ال‌ای دی، ۲۱۰ عدد لامپ مهتابی ۶۰ ساتی ال‌ای دی و تعداد هزار و ۲۰۰ عدد درایو ال‌ای دی قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی گشف شد.

فرمانده قرارگاه انتظامی عملیاتی عمار تصریح کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده تسط کارشناسان اداره گمرک ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او با اشاره به معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مأموران انتظامی با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی، با قدرت تمام با هرگونه قاچاق کالا، مبارزه خواهند کرد.

دستگیری ۱۰ سارق خیابانی در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۱۰ سارق خیابانی در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا اکبری گفت: روزگذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف پیشگری از سرقت‌های خرد و خیابانی درحوزه کلانتری ۱۲ شهر زاهدان به مرحله اجرا در آمد.

او  افزود: در این طرح ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی تعداد ۱۰ سارق خیابانی و سابقه دار را طی عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از ۱۵۰ متر سیم برق، ۲۵ عدد باطری خودرو، تعدادی لاستیک زاپاس و ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کارت بانکی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش عمومی به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

واژگونی پژو پارس یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور "زاهدان-زابل" یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ"کشواد بهروزی زاده"رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۶۸ محور زابل-زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو پارس به سرنشینی زوجی جوان که از زاهدان به مقصد زابل در حال طی مسیر بوده از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه سرنشین ۲۷ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده ۳۲ ساله آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت

 سرهنگ  علیرضا دلیری گفت: در شب گذشته طی تماس شهروندی از شهرستان ایرانشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه موتور سیکلت خود را اعلام می‌نماید که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر بصورت مسلحانه موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدام اولیه و در رصد اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 که در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت سارق مسلح را در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت یا سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

????سرهنگ "دلیری " در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک