Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آئین تودیع و معارفه‌ی رئیس انجمن هنر‌های نمایشی و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش در دفتر سرپرست اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش برگزار شد.

رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: اولویت اول ما برای تشکیل این جلسه قدردانی از زحمات هیئت رئیسه‌ی انجمن هنر‌های نمایشی در دوره‌ی دوساله‌ی قبل آقایان صادق اسماعیلی فر، ناجی عباسی نیا و عبدالحسین رسته خاک و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش دوره‌ی قبل محمد دیناروند، عباس کرم الهی، عبدالحسین رسته خاک مهدی کریم پور و ناجی عباسی نیا می‌باشد و در اولویت دوم هیئت رئیسه انجمن هنر‌های نمایشی و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان شوش در دوره‌ی جدید را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق اسماعیلی فر رئیس سابق انجمن هنر‌های نمایشی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عملکرد دو سال و نیمه‌ی خود را تشریح نمود.

عباس کرم الهی عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش دوره‌ی قبل و مدیر گروه تئاتر اندیشه گفت: هیئت رئیسه‌ی جدید طوری برنامه ریزی کنند که در طول هفته حداقل ۲ روز به نوبت در دفتر انجمن حضور داشته باشند و پاسخگوی هنرمندان بوده و درخواست‌های تولید نمایش را در اولین فرصت از سرپرستان گروه‌ها تحویل گیرند.

مهدی کریم پور رئیس جدید انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان نیز بیان داشت: علاوه این که افرادی از بین هنرمندان پیشکسوت و جوان را به عنوان مسئولین کانون‌های تخصصی شبیه خوانی، خیابانی، طنز، کودک و نوجوانان، بومی محلی و انقلاب و دفاع مقدس انتخاب می‌کنیم که این کانون‌ها در سطح دیگر شهرستان‌ها مرسوم است، اما ما در نظر داریم دو کانون پیشکسوتان و بانوان را نیز راه اندازی کنیم.

او افزود: علاوه بر اجرای تعزیه که در شهرستان شوش در ایام فاطمیه و ماه‌های محرم و صفر از سوی گروه‌های متعدد اجرا می‌شود، معمولا شاهد اجرای طنز و پلاتویی هستیم و به جز یکی ۲ سال اخیر که عباس کرم الهی و... چند کار صحنه‌ای انجام داده اند؛ در این حوزه کمتر کار شده است.

کریم پور تصریح کرد: با برنامه‌هایی که در ذهن داریم و در مورد آن‌ها با هیئت رئیسه صحبت کرده ام بین گروه‌های نمایشی و هنرمندان تعامل و دوستی ایجاد خواهد شد.

در پایان لوح‌های تقدیری که از طرف اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تدارک دیده شده بود به اعضای سابق هیئت رئیسه و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شوش اهدا شد و مهدی کریم پور به محمد دیناروند، صادق اسماعیلی فر، فرزاد پارسا نژاد و عباس کرم الهی هدایایی را اعطا کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر شهر هنرهای نمایشی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد