Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در حسینیه ثارالله قائمشهر افزود : خداوند پنج مدرسه شامل مدرسه علم ، معرفت و حمکت ، مدرسه ایمان و معنویت ، مدرسه اخلاق ، مدرسه عشق و محبت و مدرسه جهاد و ایثار را برای انسان گشوده است و بهترین فارغ التحصیلان و بهره مندشدگان از این پنج مدرسه اولیاء الهی و معصومان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار این که اولیاء الهی علم ، ایمان ، معنویت ، اخلاص ، دلسوزی ، جهاد ، عشق و مردم دوستیشان در حد بالایی بود ، گفت : بهترین چهره هم در این پنج مدرسه حضرت فاطمه زهرا (س) بودند چون ایشان در خطبه هایشان عشق به ایزد الهی ، ولایت ، پیغمبر و اخلاص و جهاد در راه خدا را انجام می دادند و در میدان جنگ نیز برای کمک به مجاهدان و در منزل هم برای پرستاری امیرالمومنین ( ع ) پیش قدم بودند و در نهایت برای دفاع از ولایت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امام جمعه ساری با توضیح این که انسان های بزرگ هم در مراحل پایین تری شاگردان پنج مدرسه ایزد منان بوده اند ، گفت : سردار شهید سلیمانی هم در این پنج مدرسه شاگردی کرد تا این که از شاگردی موفق به استاد تبدیل شد.

وی افزود : سردار شهید سلیمانی در فنون نظامی تدبیر و شجاعت بالایی داشته است به طوری که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان یک نابغه نظامی یاد کرده اند که موفق شده است تا بساط دشمن را از منطقه جمع کند .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یکی از ویژگی های سردار شهید سلیمانی را تواضع بسیار زیاد به عنوان یکی از شاخص های اخلاق اسلامی برشمرد و گفت : سردار شهید سلیمانی دلسوز مردم ، دلسوز خانواده شهدا ، مرد اخلاق اسلامی بود و در مدرسه اخلاق هم از شاگردان موفق به شمار می رفت.

وی افزود : سردار سلیمانی در مدرسه عشق ، عاشق به شهادت رسیدن بود. ایشان عشق فراوان به مجاهدان و شهدا داشت و به هر کسی که می رسید می خواست تا برای به شهادت رسیدنش دعا کنند .

محمدی لایینی با بیان اینکه سرانجام سردار سلیمانی به پاداش جهادش در راه خدا رسیده است ، گفت : سردار سلیمانی یک مجاهد به تمام معنا بوده و و همه ما باید از ایشان درس معرفت ، ایمان ، اخلاص ، عشق و محبت بیاموزیم تا به درس جهاد فی سبیل الله برسیم .

امام جمعه ساری تاکید کرد : افتخار می کنیم که سربازی مثل سردار سلیمانی داشته ایم ، سربازی که هیچ گاه دوست نداشت مورد تجلیل قرار بگیرد و این تجلیل ها تنها نشان می دهدکه ملت ایران به دنیال ذلت نیستند بلکه آنان خواهان مقاومت هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین از پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آمریکا با موشک باران پایگاه های نظامی آنها در عراق قدردانی کرد و گفت : به فرموده رهبر انقلاب انتقام سخت در انتظار دشمن است این تنها یک سیلی بوده و انتقام سخت هم بیرون کردن آنها از منطقه و خالی شدن منطقه از حضورشان خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اخلاق اسلامی ایران شاخص مدرسه مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند