Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه گاردین در مقاله ای نوشت: اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باعث اتحاد ایرانی ها شد.

اخبار بین‌الملل- در ادامه این گزارش آمده است: ترور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس خشم عمیق مردم ایران را برافروخت زیرا او یکی از قدرتمند ترین و با نفوذترین افراد در ایران بود؛ سردار سلیمانی با جناح های مختلف و با شخص رهبری ایران در ارتباط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه گاردین ادامه داد: مهم تر از همه این است که او در بین مردم محبوبیت دارد. نتایج یک نظرسنجی انجام شده در جریان مبارزه با داعش نشان داد تعداد بسیار قابل توجهی از ایرانیان از او حمایت می کنند. حضور جمعیت گسترده در مراسم تشییع وی فراتر از انتظارات بود.

این روزنامه همچنین اشاره کرد: این وحدت بین ایرانیان ناگهانی نبوده و در ازاء شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت. سردار سلیمانی زندگی خود را در دفاع از میهنش وقف کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترور سردار سلیمانی مراسم تشییع سردار سلیمانی دونالد ترامپ روزنامه گاردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • پیروزی بدون جنگ
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود