Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بشاره صیفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای نظارت بر بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام گوشتی، از ابتدای سال تا اواخر آذرماه ۶۵ هزار بازدید در تمام سطح استان ایلام به عمل آورده‌ایم.

وی افزود: این بازدیدها شامل مراکز عرضه گوشت قرمز، گوشت سفید مرغ و ماهی، قصابی‌ها، کبابی‌ها، مغازه‌ها و لبنیانی‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی ایلام بیان داشت: طی بازدیدهایی که به عمل آمده تعداد یک هزار و ۶۱۰ مورد بهداشت را رعایت نکرده یا به نکات بهداشتی ما توجهی نکردند، این واحدها را شناسایی و مراحل برخورد با آن‌ها طی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۷۱ مورد به دادگستری معرفی شده است.

بشاره صیفی تصریح کرد: طی این ۹ ماه، تعداد ۴۵ مرکز بعد از مراحل دادگاهی، پلمب شده و ادامه فعالیت‌ها آنها منع شده است.

وی ادامه داد: ۱۳ قصابی، ۲۳ مرغ‌فروشی، ۲ کبابی، ۳ لبنیاتی و ۲ سوپرمارکت طی بازدید از بهداشت و سلامت عمومی پلمب شده است.

مدیر نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی ایلام گفت: از یک میلیون ۹۰۰ هزار قطعه مرغ و طیور کشتارگاه صنعتی سپید مانشت، حدود ۶۷ هزار ۲۰۰ قطعه مرغ از خط تولید خارج کرده‌ایم که یا بهداشت نداشته و یا سلامت لازم را نداشته‌اند.

وی ادامه داد: با مرغ فروشی‌های سطح شهر که مرغ زنده عرضه می‌کنند، برخورد می‌شود.

بشاره صیفی بیان داشت: مراکز کشتارگاه صنعتی علاوه بر داشتن یک ناظر بهداشتی که مسئول نظارت بر رعایت بهداشت و سلامت لازم است، چندین سلاخ وجود دارد که با رعایت اصول شرعی دام‌ها را اسلامی ذبح می‌کنند.

کد خبر 4821067

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی دامپزشکی ایلام قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران قزوین شیراز شهرکرد گرگان بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با سومین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو۲۰۲۴ ) علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وزارتخانه و محسن رستمی مدیرکل صمت استان قزوین از محصولات عرضه شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گزارشی از واحدهای شرکت کننده استان قزوین در نمایشگاه به وزیر صمت ارائه کرد.

مدیرکل صمت استان قزوین به حضور ۸واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور دارند.

رستمی افزود: این نمایشگاه در راستای ارائه توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی به بازارهای بین المللی برپا شده است.

این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم مردم دایر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901343

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز