Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمود چهارباغی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان با بیان اینکه آمریکا با خلق داعش و جنگ نیابتی بر علیه ایران می خواست مقاومت مردم ایران را بشکند، اظهار داشت: این گروهک تروریستی با اعمال و رفتارهای خود یک خطر جدی برای ایران و شیعیان محسوب می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ سوریه با داعش همه دنیا خواستار کنار رفتن بشار اسد از صحنه قدرت بودند، ابراز داشت: راه ندادن نمایندگان سوریه به محافل بین المللی، ترور وزیر دفاع سوریه و بایکوت این کشور توسط رسانه ها نمونه ای از اقدامات انجام شده بر علیه این کشور بود.

ارتش سوریه در روزهای نخستین جنگ با داعش امیدی به بقا نداشت

همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه با بیان اینکه در ابتدای ورود حاج قاسم سلیمانی برای جنگ با داعش در سوریه شرایط بسیار سخت بود، تصریح کرد: ارتش سوریه در ان روزها امیدی به بقا نداشت و روحیه خود را از دست داده بود و به همین دلیل اولین کاری که حاج قاسم سلیمانی انجام داد روحیه را به ارتش سوریه بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی با استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس و حضور میدانی در جنگ و فرماندهی نیروها توانست باعث پیروزی های چشمگیر در نبرد با داعش شود.

حضور میدانی فرماندهان ارشد یک درس نظامی است

سردار چهارباغی با اشاره به اینکه حضور فرماندهان ارشد در خط مقدم یک درس نظامی است، اذعان داشت: این مهم می تواند باعث تقویت روحیه نیروها شود.

وی با بیان اینکه دشمن در ابتدای جنگ سوریه با اشغال شهر حلب که یک شهر صنعتی و دانشگاهی است قصد داشت این شهر را به عنوان پایتخت انتخاب کند، بیان داشت: اما با تدبیر شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت این شهر پنج میلیون نفری آزاد شد.

همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه با اشاره به اینکه تاریخ سوریه خواهد نوشت که ایران با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی چه کمک بزرگی به حفظ تمامیت ارضی سوریه کرد، افزود: مردم سوریه نیز به دلیل این مجاهدت ها در غم از دست دادن شهید سلیمانی سوگوار بودند چون حاج قاسم در کنار آنها زندگی می کرد و مردم و نظام سوریه حفظ تمامیت ارضی کشور خود را مدیون مجاهدت ها و تلاش های حاج قاسم سلیمانی و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت می دانند.

حمله به پایگاه عین الاسد فقط یک کار کوچک از انتقام سخت بود

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت به دلیل اخلاص و ایمان آنها بود، تاکید کرد: حمله موشکی به پایگاه عین الاسد فقط یک اقدام کوچک برای انتقام سخت بود که به وسیله موشک های ساخت داخل انجام شد.

سردار چهارباغی اظهار داشت: ترامپ با این حمله موشکی تسلیم و آمریکا تحقیر شد و قدرت پوشالی این کشور به زیر سوال رفت.

عزت، اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی به دلیل پشتوانه عظیم مردمی است

وی عزت، اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی را به دلیل پشتوانه عظیم مردمی دانست و ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی نیز اهل هیچ باند و گروهی نبود، پشتوانه مردم را داشت و فقط گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود.

کد خبر 4821071

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی قاسم سلیمانی جبهه مقاومت قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قزوین سپاه پاسداران بارش برف گرگان شهرکرد شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر