Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله خادمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود یک هزار  کیلومتر از این میزان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 وی همچنین از در دست اجرا بودن یکهزار و ۱۶۰ کیلومتر شبکه آزادراهی در کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۳۹۹ و بر اساس هدف گذاری انجام شده بیش از ۶۰۰ کیلومتر از این میزان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی تصریح کرد که تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ کیلومتر شبکه آزادراهی در کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت و حمل و نقل کشور کل شبکه آزادراهی موجود در کشور را نیز ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر عنوان کرد.

وی یادآور شد: منطقه یک آزادراه تهران – شمال و ادامه آزادراه شهید همت به سمت کرج از مهمترین طرح های آزادراهی قابل افتتاح تا پایان سال جاری در کشور است.

خادمی همچنین با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه ریلی در سطح کشور در دست اجراست ، گفت: ظرف سال های اخیر پنج مرکز استان کشور به شبکه ریلی متصل شده اند.

وی همچنین از در دست ساخت بودن افزون بر ۲۰۰ کیلومتر راه اعم از بزرگراه و جاده های اصلی و فرعی توسط شرکت زیرساخت و حمل و نقل جاده های کشور در سطح استان خبر داد و گفت: میزان اعتبار مصوب این طرح در سال ۹۸ نیز رقمی حدود ۲ هزار میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: شرکت زیرساخت وزارت راه و شهرسازی تاکنون بیش از ۸۰۰ کیلومتر جاده اعم از بزرگراه و راه اصلی را در سطح استان یا مورد بهره برداری قرار داده و یا در دست ساخت دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تاکید کرد: محور ملی و جاده حیاتی پاتاوه – دهدشت با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰درصد نیمه نخست سال آینده و با حضور مسئولان و مقامات علی رتبه کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

خادمی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی جاده ملی لنده- تشان و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه – دهدشت نیز گفت: با اجرای این طرح مسافت ۱۰۰ کیلومتری جاده تشان - بهبهان به لنده با ۷۰ کیلومتر کاهش به ۳۴ کیلومتر می رسد.

وی یادآور شد: قطعه اول این مسیر ترانزیتی و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه – دهدشت به طول حدود هشت کیلومتر و با اعتبار اولیه افزون بر ۴۶۰ میلیارد ریال از امروز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

کهگیلویه وبویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یکهزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.


 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان کشور بزرگراه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدعباس مینایی روز شنبه در بازدید از کانال‌های شبکه بهره برداری آب مغان اظهار کرد: در سال جدید نیز عملیات لایروبی زهکشی باکس یک به طول ۱۶ کیلومتر با بر آورد هزینه تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال شروع شده و هم اکنون در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: با توجه به مشکلاتی که ممکن بود در آینده در برداشت آب و هدایت آب به کانال مغان مواجه شویم شرکت بهره برداری و زهکشی مغان فرایند رسوب برداری را آغاز کرد.
مدیر امور منابع آب مغان گف: همچنین به اقداماتی نظیر جاده سازی و شن ریزی (جاده سرویس) به طول ۳۳ کیلومتر، گریدر زنی به طول ۲۵ کیلومتر و همچنین عملیات خاکی از قبیل کانال انحرافی رگلاتور ۲، زهکش زیرزمینی پمپاژ سه، کالورت ۱۵ کیلومتر ۱۹ به مساحت ۳۸۰ هزار مترمکعب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا با هدف اصلاح شبکه و در راستای رضایتمندی بهره برداران و کشاورزان اجرا می‌شود.
مینایی با اشاره به کمبود آب در منطقه مغان از کشاورزان خواست در راستای بهبود وضعیت توزیع و تحویل آب نهایت همکاری و همیاری را با عوامل شبکه داشته باشند.
وی افزود: امیدواریم امسال تنش آبی سال‌های قبل تکرار نشود و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا آبیاری را به نفع زارعین مدیریت نماییم.
مدیر امور منابع آب مغان با اشاره به همکاری تنگاتنگ امور منابع آب مغان با سایر دستگاه‌های متولی گفت: در راستای رعایت الگوی کشت و جلوگیری از کشت محصولات پرآب بر، هرگونه قرارداد آبیاری و توزیع آب به زارعین منوط به معرفی‌نامه کتبی جهادکشاورزی با درج عنوان نوع کشت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه