Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدافع چپ استقلال در نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد قصد ادامه همکاری با این باشگاه را ندارد.

به گزارش خرداد از  ایلنا، هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات استقلال با ارسال نامه ای به باشگاه اعلام کرد که قرارداد خود را با آبی ها فسخ کرده و به تهران باز نمی گردد.

این بازیکن که برای تعطیلات نیم فصل تهران را ترک کرده بود، چهارشنبه شب با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال با اعلام فسخ قرارداد با این باشگاه اعلام کرده که تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ که پیش از خروج از ایران به باشگاه اعلام کرده بود باید در فرصت تعیین شده 3 ماه حقوق معوقه خود را دریافت کند، بعد از دریافت بخش اعظم معوقات خود تصمیم گرفت تا به تهران باز نگردد و این موضوع را شب گذشته با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه اعلام کرد و گفت که با فسخ قرارداد خود تصمیمی برای بازگشت به تهران و بر تن کردن دوباره پیراهن استقلال ندارد.

این بازیکن که مانند دیاباته قرار بود 19 دی ماه در تهران حاضر شود، حالا به این شکل به همکاری کوتاه مدت خود با استقلال پایان داد تا به این ترتیب آبی ها بعد از اینکه استراماچونی و دستیاران او را از دست دادند و موفق به خرید پاتوسی نشدند، در حفظ میلیچ نیز ناتوان باشند.

حالا آبی ها و هواداران این تیم به شدت نگران از دست دادن دیاباته مهاجم گلزن خود هستند و مطمئنا با از دست رفتن این بازیکن بحران دوباره به اردوی آبی ها باز خواهد گشت.

برچسب ها: مدافع استقلال ، فسخ قرارداد

منبع: خرداد

کلیدواژه: مدافع استقلال فسخ قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال